בעולם

הציבור בבהלה: לא תאמינו איך גופה הגיע לאמצע הכביש

גופה נפלה מהארון המתים לתוך הכביש בזמן העברתה בפולין, מה שגרם לחשש מהעוברים והשבים. החברה המועסקת לתחבורה התנצל על המקרה, טוענת לכשל טכני שאינו משקף את הסטנדרטים שלה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מקרה מביך התרחש בפולין כאשר גופה נפלה מארון המתים אל הכביש במהלך העברתה. האירוע התרחש ביום שישי בעיר סטלובה וולה בדרום-מזרח פולין, נהג שנסע ברחוב הבחין בשמיכה מונחת על הכביש, כשהשמיכה חליקה, הוא גילה גופה מונחת על הכביש, דבר שגרם לו לחשוב שאולי הוא פגע באדם.
החברה שהעבירה את הגופה, שירותי הלוויות האדס, הוציאה הודעה בה לקחה אחריות על האירוע. בהודעה נמסר כי הגופה נפלה כתוצאה מכשל טכני במנעול הדלת האחורית של רכב ההסעות. החברה הביעה חרטה עמוקה על המקרה, והדגישה כי מדובר באירוע חריג שאינו משקף את הסטנדרטים הגבוהים שלה ואת הכבוד שהיא מעניקה לנפטרים ולמשפחותיהם.
בתגובה לאירוע, החברה התנצלה בפני כל מי שחש מאוכזב או מוטרד מהתקרית. כמו כן, פורסמה תמונה מקומית שבה נראתה הגופה מונחת על מעבר החצייה, מה שגרם למחלוקת ולשיח על הנושא.
מקרה זה עורר סערה בקרב הציבור וגרם לדיונים על האחריות המוטלת על שירותי הלוויות ואיכות ההסעות. רבים תוהים כיצד דבר כזה יכול לקרות, ומצפים להסברים נוספים מהחברה ומרשויות החוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה