בעולם

מי החבר החדש של אנג'לינה ג'ולי: ראפר, בריטי וצעיר מהשחקנית בעשור

הכוכבת בת ה-49 נצפתה בלונדון צמוד למי שנחשב לבן זוגה הטרי, הראפר הבריטי אקאלה בן ה-40. השניים העבירו יחד שני לילות רצופים לאחר שהשחקנית זוכת האוסקר הגניבה בסתר את הראפר לסוויטת המלון שלה
מערכת ice |  2
אנג'לינה ג'ולי והראפר אקאלה (צילום מתוך חשבון האינסטגרם cosasperu@)
השמועות על רומן חדש בין כוכבת הקולנוע אנג'לינה ג'ולי והראפר הבריטי אקאלה, מקבלות חיזוק נוסף השבוע בעקבות דיווחים כי המוזיקאי הציג את ג'ולי לחבריו ולמשפחתו ושהשניים בילו יחד במלון שלה בלונדון. על פי התיאור, ג'ולי ואקאלה העבירו יחד שני לילות רצופים לאחר שכוכבת הקולנוע הגניבה בסתר את הראפר לסוויטת המלון שלה.
אנג'לינה הייתה בלונדון כדי לקדם את הסרט על זמרת האופרה מריה קאלאס .גם היא וגם אקאלה השתתפו בבכורה של הסרט במרכז סאות'בנק, אם כי הגיעו בנפרד. בנוסף, השניים צולמו יחד לפני כחודש בפסטיבל הסרטים בניו יורק ואפילו תועדו לצד בנה של ג'ולי, פאקס.
על פי מקורבים לצמד, השניים התחברו בגלל אהבה משותפת להיסטוריה וידע. ג'ולי, שמזדהה עם מיעוטים, זוכה לשיעורי היסטוריה מהראפר על העבר הקולוניאליסטי של בריטניה והדמויות השחורות הבולטות במדינה. מה נגיד? רומנטי.

למרות שהזוג לא אישר רשמית את הרומן המתפתח לכאורה, נראה שהם מתראים ומסתובבים בקביעות ואקאלה אף טען בפני מקורביו כי הוא אוהב את האישיות חסרת הפחד והעצמאית של ג'ולי. נקווה שהוא גם מחבב את המראה שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוכרת ישראל
    שירן 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לה ידע בטח לא בהיסטוריה. אבא שלה ציוני אוהב ישראל אדוק והיא קצת לא אישה הכי נורמלית ושונאת ישראל ואפילו אבא שלה אומר את זה
    סגור
  • 1.
    איבד ה את היופי שלה (ל"ת)
    עדינה 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור