בעולם

הגלידה של מקדונלד'ס מתחדשת: המתכון המושחת שמטריף את הרשת

ג'אנל וקייט, טיקטוקריות פופולריות, שיתפו מתכון ויראלי לגלידה משודרגת של מקדונלד'ס, שכולל גביעי גלידה, עוגיות שוקולד צ'יפס, רוטב שוקולד וסוכריות
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום shutterstock)
בזמן שגלידריות יוקרתיות ממשיכות להעלות מחירים, הגלידה של מקדונלד'ס שומרת על מעמד חזק. הטיקטוקריות ג'אנל וקייט, עם 3.7 מיליון עוקבים, הצליחו לשדרג את הגלידה המפורסמת במתכון קליל ומושחת שגובר על הגלידת פיצוץ של הרשת.
השתיים, שמוכרות בעמודן המוקדש למתוקים, שיתפו מתכון ויראלי שצבר יותר מ-73 מיליון צפיות באינסטגרם ובטיקטוק. בסרטון, שנועד לגלות את הסוד של הגלידה ממקדונלד'ס, הן ממלאות מיכל טאפאוור בגלידה יחד עם מגוון מוצרים שונים של הרשת, ומערבבות הכל יחד, ללא צורך בבישול.
 
@janelleandkate Moms share McDonalds secret! 🍪🍦 #mcdonalds #mcdonaldshacks #momsoftiktok ♬ Come and Get Your Love - Redbone
המנה מתהדרת בגביעי גלידה שהופכים לחלק מהמתכון. ג'אנל וקייט הניחו שש גביעי גלידה הפוכיל במיכל, פוררו רותם לחתיכות קטנות והוסיפו שלוש עוגיות שוקולד צ'יפס. בהמשך הן יצקו רוטב שוקולד ופיזרו סוכריות צבעוניות מעל. כשסיימו את ההכנה, הן הוסיפו גם צ'יפס מהמסעדה לתערובת, שילוב מתוק ומלוח שמפתיע לטובה.
לאחר ההצלחה של המתכון הראשון, הן הציעו גרסה חדשה עם פאי תפוחים במקום עוגיות השוקולד, שהפך גם הוא ללהיט. מדובר במתכון מושחת שמזמין את כולם להתנסות בו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה