ויראלי

טרגדיה: כוכבת הטיקטוק הלכה לעולמה בגיל 27

המאבק של רחל יפי נגד סרטן נדיר: תיעוד מסע אישי והמסר החשוב שלה להקשבה לגוף, שזכה להד בתקופה קשה, מהווה השראה לרבים ברחבי הרשת. פטירתה משאירה חותם עמוק בלבבות אוהביה
מערכת ice |  1
טיקטוק (צילום shutterstock)
רחל יפי, כוכבת טיקטוק בת 27, נפטרה ממחלת סרטן הכבד נדירה לאחר מאבק של שבע שנים. רחל, תושבת מרילנד, עברה קשיים רבים במאבקה והקדישה את חייה לתיעוד הדרך שלה באינטרנט, במטרה להעלות את המודעות לסרטן.
רחל חשבה שתחושותיה לא טובות נובעות בלתי סבירות כמו רגישות לגלוטן. לאחר שראתה רופא שהתעניין במצב, נשלחה לבדיקה שם גילו אצלה גידול בגודל 20 ס"מ בכבד. בבדיקת ביופסיה אובחן סוג הסרטן שנקרא פיברולמלהר היפטוצלולר קרצינומה, שמדובר במחלה נדירה שמשפיעה בעיקר על אנשים צעירים ובריאים.
לאחר שהמחלה התפשטה, רחל עברה מספר טיפולים, כולל ניתוח להסרת הגידול, הקרנות ותרפיה אימונולוגית. במהלך תקופת המאבק, היא הקפידה על תזונה בריאה ושינתה את דפוסי האכילה שלה כדי לשפר את מצבה.
בראיון אחרון שלה, רחל הדגישה את החשיבות של הקשבה לגוף, ואמרה: "אל תתנו לאף אחד לגרום לכם להרגיש שאתם לא צודקים". היא השאירה אחריה משפחה אוהבת וחברים רבים. פטירתה היא אובדן כבד, אך המסר שלה ימשיך לחיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבד את אביך ואת אמך
    אז 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פטירתה היא אובדן כבד....הייתה חולה בסרטן כבד
    סגור