בעולם

נרצח בגלל חוב בסך 25 דולר: "לא יכולתי לעצור את הדמעות"

25 שנה לאחר שאביה נרצח באכזריות, ג'יסליין אתרה את ריימונדו אלבס גומז, אשר ירה באביה מטווח אפס. אביה, בעל בר מקומי בעיר ויסנטה דה דאוס, נרצח על ידי אלבס גומז בעקבות חוב בסך 25 דולר. לאחר שנים של חיפושים, אתרה ג'יסליין את הרוצח האכזרי וכשפגשה אותו אמרה לו: "עכשיו אתה תשלם"

מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום pexels)
לאחר שנרצח בגלל חוב בסך 25 דולר, ג'יסליין סילבה דה דאוס הצליחה לעשות צדק לאביה האהוב ותפסה את הרוצח האכזרי. אותה תקרית התרחשה בשנת 1999, בבר מקומי בעיר בואה ויסטה אשר בברזיל. לאחר ויכוח סוער בין גיבלדו חוזה ויסנטה דה דאוס ,אשר ניהל את הבר המקומי, לבין אחד הספקים שלו, נרצח אביה של ג'יסליין. 
על פי הדיווח של אתר The Tatva, ג'יסליין הייתה בת 9 כשנודע לה כי אביה בן ה-35 נרצח באכזריות על ידי אחד הספקים שלו בעקבות חוב בסך 25 דולר. על פי תוצאות החקירה, ריימונדו אלבס גומז הוא זה שירה על אביה של ג'יסליין מטווח אפס ורצח אותו. לאחר מכן, מיהר אלבס גומז להימלט מהמקום. אותו אירוע דרמטי נצרב בזיכרונה של ג'יסליין והיא נשבעה כי היא תמצה את הדין עם אותו רוצח. 
בגיל 18 ג'יסליין למדה משפטים ולאחר מכן היא הצטרפה לאגף הרצח הכללי במשטרה. בסופו של דבר, היא אתרה את גומז כשהיה בן 60 בחווה בשכונת נובה סידאד בעיר בבואה ויסטה. 
על פי הדיווח,  25 שנה לאחר מות אביה, אתרה ג'יסליין את הרוצח הנבזה וכאשר פגשה אותו היא אמרה לו: "בגללי אתה כאן, עכשיו אתה תשלם". לאחר שהובא לחקירה, הוחלט להטיל עליו 12 שנות מאסר. "כשראיתי את האדם שאחראי על מותו של אביו סוף סוף אזוק, לא יכולתי לעצור את הדמעות", סיפרה ג'יסליין. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה