בעולם

דיווח: מפקד כח קודס נחקר בחשד לקשר עם ישראל ולקה בליבו

דיווח בסקיי ניוז הערבי טוען כי מפקד כח קודס, שנעלם מאז תקיפת בכיר חיזבאללה, נחקר באיראן על קשירת קשר עם ישראל בנוגע לחיסולים בלבנון, וכן שלקה בליבו עקב כך
דורון בלוך | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעקבות כך שמפקד כח קודס איסמעיל קאאני נעלם מעל פני השטח מאז המתקפה הישראלית בלבנון כנגד מי שהיה מיועד להיות יורשו של חסן נסראללה, החלו לצוץ שמועות סיב סיבת העדרותו, בין היתר בשל קשירת קשר עם ישראל.
מדיוחח ברשת סקיי ניוז הערבית, טוענים כי מקורות איראניין מסרו כי קאנני נצפה לאחרונה באזור טהראן בשבוע שעבר, ומאז נעלמו עקבותיו. המקורות מסרו כי קאנני נחקר באיראן בחשד לקשירת קשר עם ישראל, זאת בעקבות מה שהם מגדירים כחדירה מודיעינית, שהובילה למתן מיקום בכירים בחיזבאללה ומכך לחיסולם.
סוגיית היעלמותו של קאנני מעסיקה גופי תקשורת רבים בעולם הערבי, אך אף אחד מהן לא מאמת את מיקומו באופן וודאי. על פי הדיווחים, גם משפחתו של קאנני אינה מעודכנת במיקומו ובמצבו, וכן בכירים בחיזבאללה אינם בקשר עימו ויודעים על מיקומו.
ישנן שמועות כי קאנני עצמו נהרג במהלך תקיפות חיל האוויר ברובע הדאחייה שבביירות, שם שוהים בכירים רבים, וכן ישנן שמועו בעולם הערבי כי קאנני עבר למיקום מבודד ושמור יותר מאז החיסולים הממוקדים. אך כאמור, אין אישור ודאי למותו או למצבו ומיקומו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה