בעולם

גל הפיגועים נמשך: ניסיון פיגוע מחוץ לשגרירות הישראלית בשבדיה

 גל הפיגועים בשבדיה נמשך: לפחות עשר ניידות נראו מחוץ שגרירות ישראל שבשטוקהולם. בזירת הירי נמצאו נשק ותרמיל ריק | כל הפרטים
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הטרור האיסלאמי ממשיך להרים את הראש, לפי דיווחים בכלי התקשורת בשבדיה אתמול (שלישי), התרחיש ניסיון פיגוע מחוץ לשגרירות ישראל בשטוקהולם. לפי הפרטים, ניידות נצפו מחוץ לשגרירות, אך המשטרה המקומית סרבו להתייחס לתקרית.
בזירה, נמצאו נשק ותרמיל ריק. במקום נכחו לפחות עשר ניידות משטרה אשר חסמו כבישים לצורך ביצוע סריקות בסמוך לשגרירות. לאורך השנה, בוצעו מספר ניסיונות פיגוע באזור לשגרירות ישראל בשבדיה ובעקבותיהם האבטחה במקום הוגברה.
בשני מקרים נעצרו נערים כשהם חמושים בנשק ועושים את דרכם לשגרירות. בחודש מאי האחרון אחד מהמחבלים נידון ל-11 חודשי מאסר, הוא נתפס על חם כשברשותו אקדח. בחקירתו המחבל טען שקיבל הנחיות בצ'אט.
משטרת שטוקהולם מסרה שהיא הגבירה באופן משמעותי את אמצעי האבטחה לשיפור הביטחון והפיקוח על האינטרסים הישראלים והיהודיים ברחבי המדינה מאז שפרצה המלחמה בין ישראל וחמאס והיא משתפת פעולה באופן הדוק עם שירותי הביטחון ורשויות אחרות, כמו גם עם נציגי קהילות יהודיות.
דוברת המשטרה המקומית מסרה בתגובה לאירוע כי: "אני לא רוצה להתייחס אם מישהו חשוד או שהאירוע מופנה לשגרירות". מטעמם משרד החוץ מעדכנים כי: "נבדק אירוע חריג בשגרירות ישראל בשבדיה. מדגישים כי לכל עובדי השגרירות שלום ואיש מהם לא נפגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה