תיירות

מכה לטסים מישראל: שביתה עצומה בשדות התעופה הגדולים באירופה

כבר החל ממחר (שני) צפויה להתחיל שביתה עצומה בכמה משדות התעופה הגדולים ביותר באיטליה, בין היתר במילאנו, רומא, ונציה ובולוניה, שעלולה לגרום לעיכובים ואף ביטולי טיסות רבים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טסים בקרוב מישראל לאירופה? כדאי מאוד שתדעו כי כבר החל ממחר (שני) צפויה להתחיל שביתה עצומה בכמה משדות התעופה הגדולים ביותר באירופה, בערים האיטלקיות מילאנו, רומא, ונציה, בולוניה, ובעוד מספר שדות תעופה קטנים יותר במדינה.
על פי דיווחים באיטליה, בשלב הראשוני השביתה הגדולה תיערך למשך 24 שעות, החל מהלילה בחצות ועד חצות של מחר. השביתה תשפיע ישירות על טיסות רבות שייצאו מהמדינה ואליה, וככל הנראה על טיסות שייצאו גם מנתב"ג אל איטליה ובחזרה. אז אם אתם נוסעים למדינה האהובה ביממה הקרובה, כדאי מאוד שתתעדכנו מול חברות התעופה עמן אתם טסים ותבררו טוב טוב אם יש שינויים או עיכובים כאלה ואחרים.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי ממשלת איטליה בוחנת את האפשרות להעלות את המסים של התיירות בחופשות במלונות במדינה, ולדרוש 25 אירו (כ-100 שקל) נוספים לכל יום  של לינה במלון במדינה, כך שהחופשה הבאה שלכם בארץ המגף צפויה להתייקר במאות שקלים.
הטלת המס הנוספת תחול על מלונות יוקרה שנמצאים בערים הגדולות. מלבד זאת, בשאר המלונות במדינה, גם אלה הזולים יותר, כן תחול גזירה של מסים נוספים, אך עדיין לא ברור מה יהיה המחיר הנוסף אותו תאלצו לשלם וכמה זה יעלה בדיוק.
למעשה, מדובר במדרגות מס לפי רמת המלון, כך שהמקסימום שתשלמו יהיה 25 אירו ללילה. על פי הדיווח, הנושא נמצא כעת בשלבי בחינה בלבד, ועוד מוקדם לדעת אם ומתי תכנס הגזירה לפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה