תיירות

משרד החוץ באזהרה חמורה ליעד האהוב על ישראלים

משרד החוץ פרסם אזהרה חמורה וחריגה מפני נסיעה לסרי לנקה: "אנו עדים לעליה בקריאות ברשתות החברתיות ואף בהטרדות מכוונות כנגד ישראלים באזור ארוגם ביי שלחופה המזרחי של סרילנקה"
מערכת ice | 
אי הישרדות אילוסטרציה (צילום pixabay)
מאז שהחלה מלחמת חרבות ברזל משרד החוץ חידד אזהרות מסע למספר מדינות שישראלים אוהבים. כעת, עם עליית הדריכות בעקבות הנקמה הצפויה של איראן וחזבאללה, במשרד החוץ מזהירים מנסיעה ליעד אהוב במיוחד על ישראלים.
בציוץ של משרד החוץ ברשת X (לשעבר טוויטר) נכתב: "בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" אנו עדים לעליה בקריאות ברשתות החברתיות ואף בהטרדות מכוונות כנגד ישראלים באזור ארוגם ביי שלחופה המזרחי של סרילנקה Arugam Bay Beach.
לאור האמור, משרד החוץ ממליץ לאזרחים ישראלים לשקול הגעתם לארוגם ביי בעת הזו, ולאלה השוהים במקום להצניע סממנים ישראליים ויהודיים ולהתרחק מהתקהלויות."
כזכור, חברת ארקיע פתחה קו תעופה ישיר לסרי לנקה בעקבות הביקוש הרב של הישראלים שהתאהבו באיים עם מי הטורקיז. בעבר סרי לנקה הייתה מוכרת בעיקר כיעד לצעירים שמעוניינים להגיע על מנת לעשות טיול תרמילאים, בשנים האחרונות הממשלה השקיעה בפיתוח רב של ריזורטים ובתי מלון יוקרתיים שקורצים למשפחות רבות. ניתן להוסיף לכך גם את המחיר האטרקטיבי של חופשה במדינה ואת האטרקציות הרבות שקיימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה