בעולם

החיפוש אחר אב שנעלם ב-1967: חשיפת פרשיית רצח אכזרי

משפחתו של אלפרד סווינסקו קיבלה תשובות לאחר 57 שנות חיפושים. הוא נעלם בפאב, ובשנה שעברה נמצאו שרידיו. התברר שהוא נרצח באכזריות, כשהמשטרה חוקרת את נסיבות הרצח המטריד

מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום pexels)
במשך 57 שנים חיכתה משפחתו של אלפרד סווינסקו לתשובות על היעלמותו המסתורית. אלפרד, בן 54 ואב לשישה, נעלם בינואר 1967 לאחר שביקר בפאב "מינרס ארמס" בפנקסטון, נוטינגהאמשייר. הוא נראה לאחרונה כאשר נתן כסף לבנו גארי לקניית משקה, ולאחר מכן יצא לשירותים החיצוניים – ולא חזר הביתה.
רק באפריל 2023 נמצאו שרידי גופתו בשדה חקלאי בסאסון-אין-אשפילד. נכדו, ראסללוובריג', זיהה את הגופה בזכות גרביים ייחודית שלבש סבו. "פתאןפ נזכרתי בילדותי, כשראיתי את הגבריים של סבא שלי", הוא סיפר. הזיהוי הוביל לתוצאות מדאיגות – אלפרד נרצח באכזריות. ניתוח העצמות גילה פצעים קשים מדקירות, חבלות קהות ויד שבורה, מה שמעיד על על שהוא נלחם על חייו.
לפי המשטרה, גופתו הושארה בשדה במשך כשבוע, והושחתה על ידי חיות טרף. "מי שהרג אותו חזר כדי לוודא שהוא לא יימצא", ציין הנכד. בינואר השנה התקיים טקס קבורה לאלפרד, לצד בני משפחתו. החוקרים הצליחו לזהות שני חשודים ברצח, אך שניהם כבר נפטרו. מפקח המשטרה, רוב גריפין אמר: "לא נקבל את התמונה המלאה של מה שקרה שם"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה