בעולם

האם הפנדות בגן החיות הסיני הן אמיתיות או הונאה מתוחכמת?

גן חיות בסין עורר סערה כאשר חשף שכלביו המצוירים כפנדות הם בעצם צ'או צ'או, מה שמצביע על תופעות חוזרות של שימוש בחיות לצורכי שיווק ללא שקיפות
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
בחשיפה מוזרה, גן חיות בסין הודה כי האטרקציה המרכזית שלו, שכונתה "פנדות", היא בעצם כלבי צ'או צ'או שנצבעו בצבעים של פנדות. סרטון שהוקלט על ידי מבקר בגן החיות בדרום גואנגדונג הפך לויראלי בדואין, עם יותר מ-1.4 מיליון שיתופים ו-725,000 לייקים.
בתמונה ששיתף משתמש אחר ברשתות החברתיות, נראו הכלבים בכלוב לצד שלט שמצהיר “כלבים מצויירים”. השלט תיאר את הכלבים כ"כלבי פנדות", וציין שהם חמודים, ידידותיים וחכמים, אשר נצבעו כדי להיראות כמו דובי פנדות.
 
מנהלת הגן, שהזדהתה רק בשמה משפחתה, חואנג, אמרה כי הכלבים הם מהאטרקציות המרכזיות של המקום. "כפי שניתן לראות משם הגן, אנו ‘גן חיות של חיות מוזרות וחמודות’," היא ציינה. "הצ'או צ'או שלנו הוכנו להיות פנדות, וזה חלק מהמומחיות שלנו."
זו לא הפעם הראשונה שסוסים נצבעים בדומה לפנדות בסין. מוקדם יותר השנה, גן חיות בפרובינציית ג'יאנגסו ספג ביקורת לאחר שצבע שני כלבים בשחור ולבן כדי שיראו כמו פנדות, והודה למפרסם לאחר זעם הציבור. גם בית קפה בצ'נגדו נתקל בביקורת ב-2019 על כך שהציע שירות צביעה לחיות מחמד שיראו כמו פנדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה