בעולם

מנכ"ל "יוניקרדיט" מציג מהפכה בנקאית? כל הפרטים על המהלך המעניין

הבנק האיטלקי "יוניקרדיט" רכש בשבוע שעבר 9% ממניות הבנק הגרמני "קומרצבנק". מהלך מעניין זה מתקשר לעובדה כי מנכ"ל הבנק, אנדראה אורסל שואף להקים ענקית בנקאות אירופית שתוכל לממן אנשים ועסקים שונים באירופה

מערכת ice | 
יוניקרדיט, קומרצבנק (צילום shutterstock)
אנדראה אורסל, מנכ"ל הבנק האיטלקי "יוניקרדיט" עולה לכותרות וזאת בעקבות מהלכיו המעניינים בתחום הפיננסי. בשבוע שעבר דווח כי הבנק האיטלקי רכש לא פחות מ-9% ממניות הבנק הגרמני המכונה "קומרצבנק".
על פי הפרסום של אתר "גלובס", מחצית ממניות הבנק נרכשו ממשלת גרמניה. אותו מהלך מעניין, עליו ניצח אנדריאה אורסל, מתקשר לעובדה כי מנכ"ל הבנק האיטלקי מעוניין להקים ענקית בנקאות אירופית שתוכל לממן אנשים ועסקים במגוון מדינות אירופאיות. 
אותה תוכנית שואפת לחזק את יציבותם הכלכלית של בעלי עסקים במדינות שונות באירופה שנפגעו משמעותית ממתחרים אמריקאים. כזכור, בשנת 2018 שימש אורסל כראש חטיבת ההשקעות של UBS.
בספטמבר 2018,  הכריז בנקו סנטנדר, הבנק הגדול בספרד, על מינויו  של אנדראה אורסל לתפקיד המנכ"ל. לאחר 6 שנים בתפקיד ראש חטית ההשקעות של הבנק השוויצרי UBS, נודע בספטמבר 2018 כי אורסל יחליף את חוזה אנטוניו אלברז וישמש כמנכ"ל בנקו סנטנדר. בעקבות השינוי המרענן שביצעה הנהלת הבנק הספרדי, הוחלט כי אנטוניו אלברז ימונה לסגן יו"ר קבוצת בנקו סנטנדר וליושב ראש הפעילות הבנקאית בספרד. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה