בעולם

טרגדיה בבית הספר לשוטרים: הצוער התמוטט ומת בגיל 25

לאחר שאחד הצוערים, בן 25, התרסק במהלך אימון הגנה טקטית באקדמיה לשוטרים במסצ'וסטס שבארה"ב הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. חבריו ומפקדיו ההמומים ספדו לו ובמשטרה המקומית אמרו כי הוא יקבל את כל התנאים והכבוד המגיעים לשוטרים
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
אירוע חריג וכואב התרחש באקדמיה לשוטרים במסצ'וסט שבארצות הברית, שם עוברים הצוערים שהתגייסו זה עתה למשטרה, אימונים מפרכים במהלך 25 שבועות, עד שיהפכו לשוטרים מן המניין.
אחד מסוגי האימונים המתקיימים במהלך תקופת ההכשרה של השוטרים באקדמיה, הוא אימוני אומנויות ללחימה. באחד מהאימונים האלו שהתקיים ביום חמישי האחרון, כאשר למדו הצוערים 'הגנה טקטית', קיבל הצוער בן ה-25 אנריקה דלגדו גרסיה מכה חזקה בראשו וצנח אל הרצפה.
על פי ההודעה שפרסמה האקדמיה לשוטרים, נאמר כי גרסיה היה מחוסר הכרה לכעשר דקות כאשר הצוות הרפואי של האקדמיה מעניק לו טיפול. לאחר שהטיפול הראשוני לא הועיל, הובהל הצוער לבית החולים הסמוך בווסטר, שם למרבה הצער נקבע מותו. כך על פי דיווח של רשת CBS.
את גופתו של גרסיה ליוותה שיירת כבוד משטרתית ולמשפחתו נמסר כי על אף שהיה צוער, הוא יקבל את מלוא הכבוד המגיע לשוטרים וכמובן משפחתו תקבל את הזכויות המגיעות לשוטרים שאיבדו את חייהם במהלך תפקידם.
נסיבות מותו של הצוער גרסיה נמצאות עדיין תחת חקירה של התובע המחוזי, וממצאיה יועברו למשפחתו עם השלמתם, כך אמרו במשטרה. באקדמיה לשוטרים ספדו לגרסיה ושיבחו את פועלו.

"משטרת מסצ'וסטס מתאבלת על מותו הטראגי של הצוער אנריקה דלגדו גרסיה ומשתתפת בצערם הכבד של המשפחה והקרובים לו. הם יזכו לתמיכתנו המלאה ולעד יהיו חלק ממשפחת משטרת מסצ'וסטס", אמר עליו בכיר במשטרה המקומית והוסיף, "בזמן הקצר ששירת אנריקה במשטרה, הוא הדגים יכולת יוצאת דופן ללמוד והתשוקה לשרת במצוינות את תושבי מסצ'וסטס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה