בעולם

האם המחירים הנמוכים של Shein ו-Temu עומדים להתפוגג?

העלאת מחירים צפויה ב-Shein ו-Temu בעקבות שינוי מדיניות הפטור ממכס: ממשל ביידן מתכנן ביטול הפטור על חבילות קטנות, מה שעלול להוביל לעלייה משמעותית במחירי המוצרים ולהשפיע על התחרות בשוק הקמעונאי
מערכת ice | 
Temu ,Shein (צילום shutterstock)
הפופולריות של Shein ו-Temu בקרב הצרכנים האמריקאים, הודות למחירים הנמוכים של חולצות ב-$5 וסוודרים ב-$10, עומדת בפני שינוי משמעותי. ממשל ביידן הודיע לאחרונה על כוונתו לבטל את הפטור ממכס הקיים עבור חבילות בעלות ערך נמוך מ-$800, המכונה סעיף ה-De Minimis. אם הצעד הזה ייכנס לתוקף, מחירי המוצרים מהקמעונאיות הסיניות עשויים לעלות ב-20% לפחות.
הפטור הנוכחי מאפשר לחבילות קטנות להיכנס לארה"ב ללא תשלום מכס וללא פיקוח נרחב, מה שתרם משמעותית למחירים האטרקטיביים שמציעות Shein ו-Temu. עם שינויים צפויים בהוראות, המחיר של שמלות ב-Shein, למשל, יכול לעלות מ-$28.51 ל-$34.21, מה שיכול לקרב את מחירי החברה למתחרים כמו H&M ו-Zara.
ניל סנדרס, אנליסט קמעונאי, ציין כי העלאת מחירים עלולה להפחית את היתרון התחרותי של החברות, אך גם ייתכן שיביאן להציע מוצרים במחירים גבוהים יותר כדי לאזן את השוק. 
כמו כן, החמרת המדיניות מגיעה לאחר חקירות מעמיקות על בעיות פיקוח ושימוש בעבודה בכפייה אצל החברות. Shein ו-Temu הכחישו את הטענות הנוגעות להימנעות מתשלום מכס והצהירו על מחויבותן לשיפור תנאי העבודה בשרשראות האספקה שלהן.
בינתיים, עם המאמץ של Shein להנפקה בבורסה בלונדון, שינוי המדיניות עלול להשפיע גם על תוכניותיה בעתיד. השפעת הצעד על המחירים והצמיחה העתידית של Shein ו-Temu צפויה להיות משמעותית, וייתכן שתשפיע על השוק הקמעונאי האמריקאי כולו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה