בעולם

יהיה עימות נוסף מול האריס? התשובה המעניינת שענה טראמפ

המועמד לנשיאות ארה''ב דונלד טראמפ השיב לשאלה האם יקיים עימות נוסף מול קמלה האריס, מביא משךל מעולם האגרוף, ושואל "למה שאעשה קרב חוזר?"
דורון בלוך | 
קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום יוטיוב/ ABC News)
נשיא אמריקה לשעבר והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ, התייחס היום (רביעי) בחשבון ה- truth שלו לאופציה של עימות חוזר מול המועמדת  קמלה האריס, זאת לאחר העימות האחרון ביניהם אמש. והביא לכך משל מעולם האגרוף.
העימות, שהיה הראשון ביניהם לאחר פרישת הנשיא ג'ו ביידן מהמירוץ, נגעו בנושאים הקשים בארה''ב, בהם סוגיית המהגרים, הפלות, כלכלה, היחס לישראל, ועוד. לאחר העימות טען טראמפ שהייתה לו הופעה מצוינת, אך התלונן על חוסר הוגנות מצד המנחים של העימות. הוא גם הוסיף שיתכן ולא יהיה עימות נוסף. המשמעות של העימות תתברר לאחר שיתקבלו תוצאות הבחירות, אך ללא ספק מדובר ברגע משמעותי במערכת הבחירות הנוכחית.
בדברים שפרסם, כתב טראמפ על השאלה האם יקיים מול האריס עימות נוסף הסבר בדרך משל: "בעולם האיגרוף או ה-UFC, כשפייטר חוטף מכות או נוק-אאוט, הם קמים וצועקים, "אני דורש מחדש, אני דורש מחדש!" ובכן, זה לא שונה עם דיבייט. היא הוכתה קשות אתמול בלילה. בכל סקר אנחנו מנצחים, במקרה אחד, 92-8, אז למה שאעשה קרב חוזר?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה