ויראלי

טיילור סוויפט שברה את הרשת וחשפה: במי היא תומכת לנשיאות ארה"ב?

בשבועות האחרונים, פורסם סרטון בו טיילור סוויפט טוענת כי היא תומכת בדונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב. אלא שהסרטון היה מזויף ונעשה בבינה מלאכותית. כעת, הזמרת האהובה חושפת את האמת: "סרטון שקרי. אצביע לקאמלה האריס. היא המועמדת שלי". הפוסט צבר 5 מיליון לייקים ב-3 שעות בלבד
מערכת ice | 
טיילור סוויפט, ברקע קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום shutterstock, יוטיוב/ CBS Boston)
טיילור סוויפט נדהמה לאחרונה לגלות כי פרסמו בשמה קמפיין שקרי שנוצא בבינה מלאכותית, במסגרתו הביעה הזמרת הגדולה ביותר כיום בעולם תמיכה במועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית - דונלד טראמפ.
הבוקר (רביעי) לאחר העימות הסוער בין טראמפ להאריס, סוויפט הגיבה למתחזים ושמה סוף לשמועות כשחשפה כי היא תומכת בקמלה האריס, בפוסט שהעלתה הזמרת האהובה לחשבון האינסטגרם שלה. אגב, הפוסט שהעלתה צבר כ-5 מיליון לייקים בשלוש שעות בלבד.
טיילור סוויפט כתבה תחילה: "כמו רבים מכם, גם אני צפיתי בעימות. אם עדיין לא עשית זאת, עכשיו זה זמן מצוין לעשות את המחקר שלך על הסוגיות העומדות על הפרק ועל העמדות שהמועמדים הללו נוקטים בנושאים החשובים לך ביותר. בתור בוחר, אני מקפידה לצפות ולקרוא כל מה שאני יכול על המדיניות והתוכניות המוצעות שלהם עבור המדינה הזו".
סוויפט המשיכה: "לאחרונה התוודעתי לסרטון שקרי שנעשה ב-AI שהתחזה אליי, שטוען באופן כוזב כי אני תומכתי לריצה של דונלד טראמפ לנשיאות, מה שפורסם באתר שלו. זה באמת העלה את הפחדים שלי סביב AI, ואת הסכנות של הפצת מידע מוטעה. זה הביא אותי למסקנה שאני צריכה להיות מאוד שקופה לגבי התוכניות האמיתיות שלי לבחירות האלה בתור בוחר. הדרך הפשוטה ביותר להילחם במידע מוטעה היא באמצעות האמת".

כאן, סוויפט שמה סוף לשמועות וטענה: "אני אצביע לקמאלה האריס וטים וולץ בבחירות לנשיאות 2024. אני מצביעה להאריס כי היא נלחמת למען הזכויות והגורמים שאני מאמין שצריך לוחם שיעמוד בהם. אני חושב שהיא מנהיגה יציבה ומוכשרת ואני מאמינה שנוכל להשיג כל כך הרבה יותר במדינה הזו אם נוביל רוגע ולא כאוס. כל כך התלהבתי והתרשמתי מהבחירה שלה בהרץ, שעומד על זכויות הפריה חוץ גופית וזכותה של אישה על הגוף שלה במשך עשרות שנים. עשיתי את המחקר שלי, ועשיתי את הבחירה שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה