בעולם

רגע אחרי שהאקס הפך לאב, הכוכבת חושפת שהיא לא יכולה להיכנס להיריון

סלינה גומז, אחת הנשים הנעקבות ביותר בעולם ברשת החברתית, מודה בראיון חשוף שלא תוכל לשאת את ילדיה ולהיכנס להיריון בשל בעיות בריאות: "זה היה משהו שהייתי צריכה להתאבל עליו", סיפרה הכוכבת בשבוע בו הוכרזה רשמית כמיליארדרית

מערכת ice | 
הריון (צילום vecteezy)
בראיון חשוף למגזין "ואניטי פייר" סיפרה הכוכבת שהיא מתכננת להקים משפחה בשנים הקרובות אך לא תוכל לעשות זאת בדרך המסורתית.
"מעולם לא אמרתי את זה, אבל לצערי אני לא יכולה לשאת את הילדים שלי. יש לי הרבה בעיות רפואיות שיעמידו את חיי ואת חיי התינוק בסכנה. זה היה משהו שהייתי צריכה להתאבל עליו לזמן מה", סיפרה גומז בת ה-32. כזכור, השחקנית והזמרת התמודדה עם מחלת הזאבת ועברה השתלת כליה. בנוסף, הכוכבת מתמודדת עם הפרעה דו-קוטבית.
"זה לא בהכרח כמו שדמיינתי את זה. חשבתי שזה יקרה כמו שזה קורה לכולם. אבל אני במקום הרבה יותר טוב עם זה. אני חושבת שזה מבורך שיש אנשים נפלאים שמוכנים לעשות פונדקאות או אימוץ, שתיהן אפשרויות טובות עבורי", הוסיפה הכוכבת.
 גומז שנמצאת במערכת יחסים עם המוזיקאי בני בלנקו היהודי, הצטרפה בשבוע האחרון רשמית למועדון המיליארדרים, עם שווי נקי המוערך ב-1.3 מיליארד דולר על פי דיווח של בלומברג. ההצלחה הפיננסית נובעת בעיקר מהצלחת מותג הביוטי שלה , Rare Beauty  ותפקידה כמפיקה בפועל וככוכבת הסדרה הפופולרית "רק רוצחים בבניין".

סלינה גומז | צילום: shutterstock
גומז היא גם אחת מהאנשים הכי נעקבים ברשת. חשבונות הסושיאל מדיה שלה נמצאים במקום השני במספר העוקבים בעולם (אחרי אלו של כריסטיאנו רונלדו). באינסטגרם לבדו, לגומז יש 424 מיליון עוקבים!
כזכור, האקס המפורסם של לופז, ג'סטין ביבר, הביא עם רעייתו, היילי ביבר, ילד ראשון לעולם לפני כשבועיים ושמו ג׳ק בלוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה