בעולם

לא ייאמן: מי האשים ילדה בת 12 ברצח אמה? "הרגשתי מנוצלת"

אביה של היילי קול רצח את אימה וניסה להפליל אותה ברצח כשהיא היתה רק בת 12, "אמא שלי אהבה אותי והיינו קרובות להפליא"

מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היילי קול הייתה בת 12 בלבד כאשר חייה התהפכו לחלוטין בעקבות רצח אמה, תמי ריי, בידי אביה, בראד ריי. המקרה המזעזע התרחש כאשר ריי, בן 63, דקר את אשתו 36 פעמים בביתם, ולאחר מכן ניסה להסתיר את מעשהו ולהטיל את האשמה על בתו הקטנה.
תמי ריי, בת 41, נרצחה על ידי בעלה, שהשאיר את גופתה עירומה באזור מבודד ליד אגם אואהה. ריי, בניסיון להסוות את האמת ולהימנע מעונש, טען כי הוא מצא את היילי ב"מצב דמוי טראנס" כשהיא מחזיקה סכין ליד מיטת אמה. הוא האשים אותה ברצח כדי לנסות להטות את האשמה מעליו, ובמקביל טען כי ניסה להסתיר את הרצח כדי להגן על בתו.
 
@hayleecole26 Reply to @ashleybereal123  why I speak out against #domesticviolence #murder #southdakota #crime ♬ Creepy Music Box - Terra Fantasy
המשטרה פתחה בחקירה לאחר שחבר של תמי דיווח על היעלמותה. עם גילוי עקבות דם סביב בית המשפחה, התבררה האמת המזעזעת. במהלך החקירה, ריי ניסה לשכנע כי היילי היא זו שביצעה את הרצח בעקבות תסכולה מהגירושים. הוא אף העמיד את בתו במצב קשה, כשהיא נאלצה להעיד במשפט, בעודו צופה ממקום מושבו ומחייך מדי פעם.
 
@hayleecole26 #domesticviolenceawareness #murder #southdakota ♬ Je te laisserai des mots - Patrick Watson
היילי נאלצה להתמודד עם עינוי נפשי כפול – אובדן אמה ורדיפת אביה. היא זוכתה מהאישומים, ובשנת 2007 נמצא ריי אשם ברצח בכוונה תחילה. הוא נידון למאסר עולם ללא אפשרות חנינה ומת לאחרונה בפברואר 2024 בכלא. מותו עורר אצל היילי רגשות מעורבים – גם כעס וגם רגשות של הקלה על סיום פרק טראומטי בחייה.

לאחר הרצח, היילי עברה לגור עם סבה וסבתה בוויומינג. כיום, היא פעילה בתחום זכויות הקורבן ועובדת כדוברת בנושאי אלימות במשפחה. היא גם מגישה פודקאסט בנושא, תוך כדי שהיא משתפת את סיפורה האישי ומקדישה זמן להנצחת זכר אמה.
היילי, כיום אמא בעצמה, משתפת בכאב על כך שאמה לא זכתה לראות את הילד שלה, שיכולה הייתה להיות סבתא נהדרת עבורו. "אמא שלי אהבה אותי והיינו קרובות להפליא," היא אומרת. "אני מתאבלת על הסבתא של הילד שלי, שנלקחה ממנו בצורה כל כך אכזרית. אני מקווה שהיא גאה בי על הדרך שבה אני ממשיכה לספר את הסיפור שלה ולתמוך בקורבנות אחרים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה