בריאות

מנגבים יותר מ-3 פעמים בשירותים? חשיפה חדשה: זו הסכנה שמצפה לכם

פיזיותרפיסטית אוסטרלית מזהירה, ניגוב יתר עם נייר טואלט לאחר התפנות, עלול לגרום לסיבוכים בפי הטבעת וממליצה על תרגילים לחיזוק הסוגר

מערכת ice | 
צילום Shutterstock
בסרטון טיקטוק שצבר מעל ל-4 מיליון צפיות, מומחית לרצפת האגן, פיזיותרפיסטית אוסטרלית בשם ג'ורג', חושפת כיצד ניגוב יתר עם נייר טואלט לאחר ביקור בשירותים עלול להשפיע על הבריאות שלנו. ג'ורג' מתמקדת בתופעה הידועה כ"מריחה של הצואה" ומסבירה את ההשפעות הבריאותיות של ניגוב יתר.
לפי ג'ורג', כאשר מנגבים את הישבן יותר משלוש פעמים לאחר התפנות, זה יכול להעיד על שאריות צואה שנותרות במעבר. היא מציינת שניגוב יתר עשוי להיות סימן לחולשה של הסוגר האנאלי החיצוני, המוביל לבעיות כמו פיסות צואה קטנות שנותרות בפתח פי הטבעת.
במקום להסתמך על ניגוב נוסף, ג'ורג' ממליצה לבצע סדרת תרגילים פשוטים כדי לחזק את הסוגר האנאלי. היא מסבירה כיצד ניתן לבצע את התרגילים על ידי לחיצה וכיווץ של פי הטבעת ברמות שונות: 20%, 50%, 80%, ועד 100% של כיווץ לאחר השימוש בשירותים. תרגילים אלו יכולים לעזור לסגור את הסוגר האנאלי בצורה טובה יותר ולמנוע את הצורך בניגוב יתר.
 
@bien.aus Having to wipe 5 + times and getting poop over and over or even coming back later and wiping more poop ? is what we call Fecal Smearing.  #fy #foryou ♬ original sound - BIEN Australia
ג'ורג' מסבירה שניגוב יתר אינו רק נושא של נוחות אלא גם עניין בריאותי. השימוש המופרז בנייר טואלט עלול לגרום לרגישות ולפציעות בעור באזור הישבן, ולכן חשוב להקפיד על טכניקת ניגוב נכונה ולשלב תרגילים לחיזוק הסוגר האנאלי.

בסרטון שלה, ג'ורג' נוגעת גם בהיבט הכלכלי, כשהיא מזכירה שהפחתת כמות נייר הטואלט הנדרשת תסייע לחסוך כסף. בסופו של דבר, שמירה על בריאות האזור הרגיש ואימוץ שיטות ניגוב נכונות עשויים לשפר את איכות החיים ולהפחית את הצורך בניגוב יתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה