בעולם

זוועה: גבר בן 58 סבל מריח רע מהפה במשך 3 ימים - זו הסיבה

על פי אתר החדשות Seehua, גבר בן 58 סבל במשך שלושה ימים מריח רע מהפה. לאחר שהחליט לעבור סדרת בדיקות רפואיות, הוא נחרד לגלות שבדרכי הנשימה שלו נתקע ג'וק מת | כל הפרטים

מערכת ice |  1
עישון (צילום Orel Cohen/ Flash90)
לאחר שגבר בן 58 תושב הייקו, מחוז האינאן בסין, סבל במשך שלושה ימים רצופים מריח רע מהפה, הוא החליט לפנות לסיוע רפואי. בבדיקה מעמיקה שבוצעה עבורו, התגלה כי בדרכי הנשימה של בן ה-58 נתקע ג'וק. על פי הדיווחים, אותו ג'וק נכנס לאפו של הגבר בזמן שישן ולבסוף מת בפנים. 
על פי אתר החדשות Seehua, במהלך הבדיקה שנעשתה עבור בן ה-58 התגלו שרידי פרוקי הרגליים של הג'וק המת. המטופל המבוגר סיפר כי הוא כשהוא התעורר הוא חש ברכיב זר שנכנס לו לאף.
על אף שניסה בדרכים שונות ויצירתיות להיפטר מאותה תחושה מטרידה, הוא לא הצליח. לבסוף, החליט בן ה-58 לחזור לישון.  כאמור, נוכח העובדה כי אותה תחושה לא נעימה נמשכה מספר ימים, החליט לבסוף בן ה-58 לפנות למרפאה, שם ביצע מספר בדיקות של דרכי הנשימה העליונות. על אף שאותן בדיקות נמצאו תקינות, הצוות הרפואי ביקש מהמטופל לבצע בדיקת CT. ממצאי הבדיקה הראו רכיב זר בקנה הנשימה שלו. 
אותו גילוי מרעיש הוביל את המטופל לבצע ברונכוסקופיה, הידועה כבדיקה פולשנית שמאפשרת לבדוק את דרכי הנשימה ולטפל בבעיות שמתגלות במהלכה. ממצאי הבדיקה הפולשנית הראו כי בסמפון, צינור בו עובר האוויר בין קנה הנשימה והריאות, נכח תיקן מת בעל כנפיים.
בעקבות אותו ממצא מטריד, מיהרו הרופאים להוציא את החרק המת ולנקות את אזור הסימפון. ההליך הפולשני הסתיים בהצלחה והריח הרע שנדף מפיו של המטופל נעלם במהירות. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסיפורי סבתא לפני השינה.
    לבנת חבלה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות.
    סגור