בעולם

לא רוצה תיירים? זו המדינה שמייקרת את הכניסה אליה

ניו זילנד משלשת את אגרת הכניסה לתיירים מחוץ למדינה. כדי להתמודד עם השפעות התיירות על הסביבה. תעשייה התיירות המקומית חוששת שהתיירים יפסיקו להגיע
שרון בירקמן | 
ניו זילנד (צילום אתר Booking.com)
ממשלת ניו זילנד הודיעה ביום שלישי כי תעלה כמעט פי שלושה את האגרה הנגבית מתיירים בינלאומיים. החל מה-1 באוקטובר יעלה תעריף האגרה לתיירים ואגרת השימור למאה דולר ניו זילנדי (כ-62.20 דולר אמריקאי), במקום 35 דולר ניו זילנדי. זאת, במטרה להבטיח שהתיירים יתרמו למימון שירותים ציבוריים ולשמירה על איכות החוויות שהם חווים במהלך הביקור.
ניו זילנד, כמו יעדים תיירותיים פופולריים אחרים, מתמודדת עם ההשפעות הסביבתיות של מספר המבקרים הגבוה. האגרה הנוכחית הוצגה ביולי 2019, אבל עם עליית הפופולריות של המדינה כיעד תיירותי, אינה מספיקה כדי לכסות את עלויות השימור והתמיכה בתשתיות הנדרשות לתיירות מאסיבית. הממשלה טוענת כי האגרה החדשה לא תפגע במיצוב של ניו זילנד כיעד אטרקטיבי לטיולים. 
הממשלה הגדילה באחרונה את עלויות הוויזות לתיירים ושוקלת להעלות גם את העלויות בנמלי תעופה אזוריים.

התאחדות התיירות של ניו זילנד הביעה חשש שהעלאת האגרות תרתיע מבקרים ותפגע בהחזרת התיירות לנתוני טרום המגפה. מגזר התיירות, שהיה אחד ממקורות ההכנסות הגדולים של ניו זילנד, עדיין מתקשה להתאושש מההשפעות של סגירת הגבולות במהלך תקופת הקורונה. ההכנסות מתיירות לשנה שהסתיימה ב-30 ביוני עמדו על כ-15 מיליארד דולר ניו זילנדי (כ-9.3 מיליארד דולר אמריקאי), ירידה של 5% לעומת תקופת טרום המגפה. מספר המבקרים הנוכחי עומד על כ-80% ביחס לתקופה שלפני סגירת הגבולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה