בעולם

הלקוחות רותחים על מנכ"ל סטארבקס: "הצביעות בשיאה"

סטארבקס חוטפת: טרם כניסתו לתפקיד מנכ"ל הרשת, בריאן ניקול הצליח לעורר את זעמם של הלקוחות. חוץ מגובה השכר שלו בחוזה שלו נחשף שהחברה שפועלת רבות בנושא איכות הסביבה, תממן לו מטוס פרטי שיטיס אותו בכל יום מרחק של 1,600 ק"מ
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום shutterstock)
עוד לפני שהוא נכנס לתפקיד המנכ"ל החדש של רשת בתי הקפה סטארבקס בריאן ניקול, הצליח לעורר את זעמם של הלקוחות, זאת לאחר שהתברר שעל מנת להגיע למשרדו הוא יטוס 1,600 ק"מ במטוס פרטי שימומן על ידי החברה. יתרה מזו, סטארבקס גם הסכימה לבנות עבורו משרד בקליפורניה שישמש אותו בימים שבהם הוא 'עובד מהבית'. 
במקום לעשות את הצעד ההגיוני, ולהעתיק את מגוריו לסיאטל שם ממוקמים משרדי החברה לאחר שהוא ייכנס לתפקידו ב-9 בספטמבר, הוא עומד לטוס מביתו בקליפורניה למשרדים של סטארבקס. טיסה כזו אורכת בממומצע בין שעתיים וחצי לשלוש שעות וכדי להבין את גודל המרחק בין שתי הערים נציין שהוא יותר גדול מזה שבין ברלין ורומא. 

בריאן ניקול, צילום: מסך מתוך X
שכרו השנתי של ניקול שהיה עד כה המנכ"ל של רשת המזון המהיר צ'יפוטלה יעמוד על 1.6 מיליון דולר והוא אף יהיה זכאי לקבל בונוס שיהיה תלוי בהישגיו בתפקיד שיעמוד על סכום של 7.2 מיליון דולר.
אז כעת נשאלת השאלה איך סטארבקס, החברה שחרטה על דגלה את המלחמה במשבר האקלים וקיימות כערך מוביל, הסכימה שכל זה יקרה? בחוזה העסקה של ניקול, החברה כתבה כי: "במסגרת העסקתך בחברה, לא תידרש לעבור למשרד הראשי של החברה, אך במקביל אתה מסכים לנסוע ממקום מגוריך אל מטה החברה ומפעם לפעם גם לערוך נסיעות עסקים כנדרש לביצוע חובותיך ואחריותך כמנכ"ל החברה".
בשיחה עם CNBC, דובר סטארבקס טען שאופי העבודה של ניקול הוא היברידי והוא צפוי לעבוד ממשרדי החברה בסיאטל לפחות שלושה ימים בשבוע. הדובר הסביר כי: "במסגרת תפקידו כמנכ"ל החברה בריאן יעביר את רוב זמנו במטה החברה בסיאטל, אך במקביל הוא גם יערוך פגישות עם גורמי מקצוע ויבקר בסניפים של הרשת, בבתי הקלייה, ובמשרדים שלנו ברחבי העולם.
האשמות על צביעות מצד הלקוחות לא אחרו להגיע. זמן קצר לאחר מכן, התפרסמו ברחבי הרשת פוסטים על הצביעות שסטארבקס הציגה זה עתה ואף טענו שהיא הרסה לה את המוניטין כחברה שפועלת למען עתיד טוב יותר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה