השוק

המשכורת המטורפת של המנכ"ל נחשפת: כמה יקבל עבור עזיבת המתחרה?

הרשת תולה תקוות רבות בבריאן ניקול, שנכנס לתפקידו אחרי שרשם הצלחה מטורפת בצ'יפוטלה מקסיקן גריל. האם יצליח לשחזר את הנתונים החיוביים גם ברשת שסובלת מצניחה משמעותית במניות? וכמה הוא צפוי להרוויח מהמלך?
מערכת ice |  1
סטארבקס (צילום shutterstock)
סטראבקס מנסים להציל את הרשת, ובמהלך שאמור לייצב את החברה שסובלת מקשיים רבים, הם "גנבו" את אחד מהשמות החמים בתחום בשוק המזון. בריאן ניקול אחראי לדעת רבים להצלחה של רשת המזון המהיר בסגנון מקסיקני צ'יפוטלה בזמן האחרון. עזיבתו של ניקול עוררה הדים רבים בשוק - המנייה של צ'יפוטלה צנחה בעוד המנייה של סטארבקס חגגה יום מוצלח במיוחד ועמדה בראש טבלת המניות שעלו באופן משמעותי במדד נאסד"ק 100. 
אז מה גרם למנכ"ל לעזוב את צ'יפוטלה ולחבור לסטארבקס? הנתונים שנחשפו לאחרונה בנוגע למשכורת שהוא צפוי לקבל אולי ישפכו מעט אור על ההחלטה. ניקול צפוי לקבל שכר שנתי בסיסי של 1.6 מיליון דולר, עם אפשרות להרוויח עוד 7.2 מיליון דולר במזומן, אם החברה תעמוד ביעדים שהציבה לעצמה. 
בנוסף, ניקולס צפוי לקבל בונוס משמעותי על הצטרפותו לרשת בתי הקפה - 10 מיליון דולר ועוד 75 מיליון בהון עצמי. תמורת השכר הגבוהה החברה תולה בניקול תקוות גדולות. בשנה האחרונה דווח כי מניות החברה צנחו ב-12%. המצב של החברה בסין מדשדש גם הוא, וגם בשוק זה נרשמו ירידות משמעותיות. האם כניסתו של המנכ"ל החדש תהווה נקודת מפנה עבור הרשת? ניתן רק להמתין ולגלות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשרי גם מנכל בעשירית שכר ויותר טוב. רק בגלל שכר כזה
    אאבב 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשרי גם מנכל בעשירית שכר ויותר טוב. רק בגלל שכר כזה לא אשתה את הקפה שלכם שכן כל כוס מוסיפה 2 $ למנכל
    סגור