בעולם

גניבה ב-1.5 מיליון דולר - בכירת שירותי המזון מואשמת

מנהלת שירותי המזון במוסדות החינוך בשיקגו גנבה כנפי עוף בשווי 1.5 מיליון דולר שהיו מיועדים להגיע לתלמידים במחוז. בית המשפט גזר עליה 9 שנות מאסר
מערכת ice |  1
מעצר (צילום freepik)
ורה לידל, מנהלת שירותי המזון במוסדות החינוך בשיקגו, גנבה 11 אלף ארגזים של כנפי עוף בשווי של 1.5 מיליון דולר. הארגזים הללו הוזמנו בשם מחוז אילינוי, שגם שילם עליהם, לטובת הילדים במוסדות החינוך.
הניו יורק טיימס מפרסם שלידל החלה לעבוד בשנת 2020 כיועצת במשרד החינוך של מחוז הארווי, מתוקף תפקידה היא הייתה האחראית הבלעדית על הזמנת המזון המוכן לילדים. 
לפי הדיווח במהלך ביקורת שנערכה במשרדי המחוז בתחילת שנת 2022 המנהלת העסקית של המחוז גילתה על חריגה מהתקציב ב-300 אלף דולר אצל מחלקת שירותי המזון.
בכתב התביעה נכתב כי: "במהלך ביקורת מעמיקה יותר התגלו חשבוניות שנחתמו על ידי לידל לכמויות ענק של כנפי עוף, פריט שמעולם לא הוגש לתלמידים בגלל שיש בו עצמות."
במסגרת החקירה שנפתחה בנושא נאספו סרטוני אבטחה שהראו את לידל נוסעת ברכבים מסחריים של המחוז על מנת לאסוף את הכנפיים שהוזמנו מחברת "גורדון פוד". באחד מהסרטונים היה ניתן לראות את לידל חותמת בכתב ידה על אישור קבלת הסחורה בשמו של המחוז. על לידל נגזרו 9 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ע"פ כך במדינה מתוקנת היה ק.מ . אמור לשבת 65 שנה .
    מכיר אותם. 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהביא את פישמן להפסדים ניכרים ברשת מגה ספורט באמצעות הקמת ספק עודפים והזרמת סחורה נעליים שעלו 279 לפני מע"מ לרשת ) לספק זה תוך הזנת עלות של שקל אחד ויצירת מצג רווחי כוזב לבעלים - הביא למכירה של הרשת , לאחר מכן ברשת אייס נקט בדרך דומה והביא לקריסתה, לאחר מכן למרות אזהרות לבעלים הביא לקריסת רשת הוניגמן. האיש פעל באופן פלילי יחד ובשיתוף עם הסמנכ"ל ד.דותן והוביל בדרכי מרמה הונאה ומצגי רווחיות כוזבים לקריסת רשתות. למה נמנעו מלהושיבו בכלא ??
    סגור