בעולם

טלטלה בארה"ב: האם ניסיון ההתנקשות בטראמפ היה יכול להימנע?

ה-CNN מפרסם לראשונה תיעוד שחושף את הרגעים שקדמו לניסיון ההתנקשות בטראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר. בתיעוד, נראה כי שוטר מקומי שטיפס על גג בניין הסמוך למתחם שבו התרחשה העצרת של טראמפ, נתקל במתנקש שניות ספורות לפני הירי

מערכת ice | 
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ Fox News)
אתר החדשות האמריקאי ה-CNN, פרסם לאחרונה תיעוד שמציג את הרגעים שקדמו לניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר ב-13 ביולי. בסרטון, ניתן להבחין כי שוטר מקומי שטיפס על גג בניין אשר ממוקם ליד המתחם שבו התקיים האירוע של טראמפ, נתקל במתנקש הצעיר תומאס מתיו קרוקס בטרם האחרון ניסה להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב לשעבר. 
בתיעוד שפורסם, נראה כי כ-40 שניות לאחר המפגש, החל קרוקס לירות לכיוונו של טראמפ ובעקבות כך פגע באוזנו. השוטר המקומי, אשר הבחין בניסיון ההתנקשות של הצעיר, ירה בתומאס מתיו קרוקס תוך שניות והרג אותו
בסרטון אחר שהתפרסם לאחרונה בכלי התקשורת, קציני משטרה מקומיים מספרים כי הזהירו את השירות החשאי בטרם התקיים האירוע בבאטלר, פנסילבניה, כי עלול להתרחש אירוע מסוכן מסוג זה. 
 

בעקבות חשיפת התיעוד של אתר החדשות CNN וטענותיהם של קציני המשטרה המקומיים, השירות החשאי פרסם את תגובתו בנושא. בהודעה הרשמית שפורסמה, נכתב כי השירות החשאי מעריך את העבודה המשותפת עם המשטרה המקומית.
לצד זאת, צוין כי ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ הינו כישלון של השירות החשאי. מטעמם נמסר כי הם ממשיכים לבחון ולעדכן את נהלי האבטחה שלהם, בכדי שאירועים כאלו לא יתרחשו בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה