בעולם

יממה לפני הפגישה עם נתניהו: דונלד טראמפ במסר דרמטי לראש הממשלה

בריאיון לפוקס ניוז, הכריז דונלד טראמפ כי ישראל צריכה לסיים את המלחמה מהר ולהחזיר את החטופים. עוד ציין המועמד הרפובליקני, כי על ישראל לנהל את "יחסי הציבור שלה" בצורה טובה יותר. דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר:  "המלחמה צריכה להסתיים מהר כי הם הולכים ומתכלים עם הפרסומים האלו"

מערכת ice | 
דונלד טראמפ, בנימין נתניהו (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מוקדם יותר היום (חמישי), התראיין דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, לערוץ הטלוויזיה האמריקני "פוקס ניוז" והכריז כי ישראל צריכה לסיים את המלחמה הנוכחית בהקדם ולהחזיר את החטופים המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר. 
"המלחמה צריכה להסתיים מהר כי הם הולכים ומתכלים עם הפרסומים האלו", ציין דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר. המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ, התייחס לתדמיתה של ישראל ברחבי העולם ואמר כי על המדינה לנהל בצורה טובה יותר את "יחסי הציבור" שלה.
לצד זאת, דאג טראמפ למתוח ביקורת חריפה על המפגינים הפרו פלסטינים שמחו אמש (רביעי) מול הקונגרס האמריקני במהלך נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, יש לגזור על המפגינים הפרו פלסטינים מאסר על חילול דגלי ארה"ב. 
כידוע, נתניהו צפוי להיפגש עם דונלד טראמפ, זאת בין היתר בכדי ליישר את ההדורים ביניהם לאחר תקופה ארוכה של מתיחות. רה"מ נתניהו אמור להיפגש עם המועמד הרפובליקני ביום שישי, לאחר פגישתו עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. השניים צפויים להיפגש באחוזת טראמפ מאר-א-לאגו שבפלורידה. על פי הודעת לשכת ראש הממשלה, הפגישה בין השניים תהיה סגורה לתקשורת. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה