בעולם

בהלה בבית המלוכה: הביקור הרשמי של המלך הופסק בשל "חשש ביטחוני"

המלךו צ'ארלס והמלכה קמילה ביקרו ביום שני האחרון באי הבריטי ג'רזי, אלא שביקורם הרשמי נאלץ להיפסק בשל חשש ביטחוני לשלומם. המאבטחים המלכותיים פינו במהירות את המלך והמלכה למלון קרוב עד שהאיום האפשרי התברר כאיום סרק: "אני בטוח שיש מעין תחושת דאגה מוגברת בגלל האירועים באמריקה"
מערכת ice | 
המלך צ'ארלס השלישי ורעייתו קמילה בהכתרה (צילום מתוך האינסטגרם)
המלךו צ'ארלס והמלכה קמילה ביקרו ביום שני האחרון באי הבריטי ג'רזי, אלא שביקורם הרשמי נאלץ להיפסק בשל חשש ביטחוני לשלומם. השניים היו באמצע שיחה עם בעל עסק מקומי כשלפתע הם נאלצו להתלוות למאבטחים ולהתפנות במהירות. לאחר בדיקה ווידוא שאכן אין סכנה, צ'ארלס וקמילה חזרו למקום והמשיכו את מחויבויותיהם כמתוכנן.
על פי הדיווח ב-N12, המאבטחים המלכותיים פינו במהירות את המלך והמלכה למלון קרוב עד שהאיום האפשרי התברר כאיום סרק. הכתב המלכותי לשעבר של ה-BBC, מייקל קול, אמר ל-GB News שיש "אבטחה מוגברת" על המלך והמלכה לאחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ בפנסילבניה בסוף השבוע האחרון. "אני בטוח שיש מעין תחושת דאגה מוגברת בגלל האירועים באמריקה".
מניות טראמפ מזנקות לשווי של 5 מיליארד דולר לאחר ניסיון ההתנקשות הכושל בנשיא לשעבר דונלד טראמפ ביום ראשון האחרון. בתוך כך, הסכם מכר שנחשף בשבוע שעבר ע"י הניו יורק פוסט מציג כי מלך בריטניה, צ'ארלס השלישי, חתום על עסקה לרכישת דירה ברחוב 57 שבמערב מנהטן, שקיבל את הכינוי "שדרת המיליארדים", בסכום של 6.63 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה