בעולם

בית המלוכה הבריטי בדרמה רפואית: "פציעות קלות, זעזוע מוח"

אחותו של מלך אנגליה צ'ארלס השלישי, הנסיכה אן אושפזה בבית החולים. הסיבה: תאונת רכיבה שהתרחשה ככל הנראה כאשר סוס בעט בראשה, כאשר שהתה בפארק המלכותי באחוזת גטקום. הדובר המלכותי מסר: "המלך עודכן בכל הפרטים ומצטרף לכל המשפחה המלכותית בשליחת אהבתו ואיחוליו הטובים ביותר"
מערכת ice | 
משפחת המלוכה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
אחותו של מלך אנגליה צ'ארלס השלישי, הנסיכה אן  אושפזה בבית החולים בעקבות תקרית רפואית. על פי דיווחים, אן סבלה "פציעות קלות וזעזוע מוח" בשל תאונת רכיבה באחוזת גטקום פארק. התאונה קרתה ככל הנראה כתוצאה מבעיטה של סוס שספגה הנסיכה בת ה-73 כאשר שהתה בפארק המלכותי. 
בהמלצת הסגל הרפואי, ​כל מחויבויותיה של אן נדחו למועד מאוחר יותר, כולל נסיעה לקנדה. נציג של ארמון בקינגהאם עדכן היום (שני) במצבה של הנסיכה: "הנסיכה סובלת מפציעות קלות וזעזוע מוח בעקבות תקרית באחוזת גטקום פארק אתמול בערב. הוד מלכותה נמצאת בבית החולים סאות'מיד, בריסטול, כאמצעי זהירות בלבד ולהמשך השגחה - וצפויה להחלים באופן מלא ומהיר".
 
"המלך עודכן בכל הפרטים ומצטרף לכל המשפחה המלכותית בשליחת אהבתו ואיחוליו הטובים ביותר לנסיכה להחלמה מהירה", נכתב בהודעה. הדובר המלכותי הוסיף: "הוד מלכותה זוכה לטיפול של מומחים. הוד מלכותה תישאר בבית החולים סאות'מיד אלא אם או עד שהצוות הרפואי שלה יודיע אחרת. סר טים לורנס ליווה את הוד מלכותה לבית החולים".
 
על פי הפרסום במאקו, אחותו של המלך, שזכתה במדליות אולימפיות על כישורי רכיבתה על סוס, רכבה אמש באחוזה שלה בגלוסטרשייר כשהאירוע התרחש. היא נותרה עם פצעים קלים בראש. "הוד מלכותה שולחת את התנצלותה לכל מי שעלול להיפגע או להתאכזב כתוצאה מכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה