בעולם

קשה לצפייה: זוכה האוסקר נעקץ ע"י דבורה – התיעוד המצמרר נחשף

מת'יו מקונוהיי הפתיע את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" לאחר שפרסם תמונה בה נראה כי עין הימין שלו התנפחה כתוצאה מעקיצת דבורה. כיצד נראה השחקן האמריקאי וזוכה פרס האוסקר כעת?  

מערכת ice |  2
מת'יו מקונוהיי (צילום shutterstock)
מת'יו מקונוהיי, שחקן קולנוע אמריקאי וזוכה פרס האוסקר, שיתף אמש (רביעי) את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" בתמונה מטרידה ואף קשה לצפייה בו נראה כי עין ימין שלו נפוחה לגמרי, זאת בעקבות עקיצת דבורה. 
לצד התמונה המטרידה, אשר גרפה למעלה מ-365,00 לייקים ולא מעט תגובות, כתב השחקן האמריקאי: "Bee Swell". בימים האחרונים עסוק זוכה פרס האוסקר, מת'יו מקונוהיי, בשני מיזמים שעתידים לצאת לפועל בשנים הקרובות. מקונוהיי מככב במותחן הפשע "The Rivals of Amziah King" ואף הוא לקח חלק מהותי בדרמת האסונות "The Lost Bus".
מלבד זאת, מרבה השחקן האמריקאי לקדם את מותג הטקילה שלו המכונה Pantalones, אשר פירושו בשפה הספרדית הוא מכנסיים. כזכור, בחודש מרץ בשנת 2023 דווח כי סיילספורס שילמה 10 מיליון דולר למת'יו מקונוהיי עבור התפקיד מנהל קריאייטיב של חברת התוכנה.
אותו מהלך מעניין חל על רקע גל הפיטורים הרחב, במהלכו חברת התוכנה האמריקאית פיטרה כ-10% מכוח העבודה שלה. על פי הפרסום של עיתון "הוול סטריט ג'ורנל", מנכ"ל החברה, מארק בניוף, מיודד עם השחקן האמריקאי ולכן החליט על המהלך שעורר סערה רבה בזמנו.  
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כואב
    יאירו 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו עוקצות אותו כמה דבורים מעניין מה היה קורה ל....בכל אופן זה מה שקרה לי 12 דבורים עקצו אותי כאשר פתחתי כוורת בטעות
    סגור
  • 1.
    תיזהר ממנה היא כמו דבורה מיד עוקצת (ל"ת)
    ליאור פרחי ז''ל 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור