דיגיטל וטק

טיילור סוויפט מסתבכת? האקרים חשפו פרטי חצי מיליון מעריצים

פרטים של מאות אלפי רוכשי כרטיסים להופעות של טיילור סוויפט נחשפו בפריצה ל-Ticketmaster, כאשר קבוצת ההאקרים דורשת כופר של 8 מיליון דולר עבור המידע. איך החברה תתמודד עם המצב והאם תצליח להגן על לקוחותיה?
רפאל בן זקרי | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock, freepik)
לאחר הפריצה הגדולה ל-Ticketmaster בתחילת השנה, מתברר שהפריצה הייתה גדולה בהרבה מהצפוי, כאשר פרטים של כ-440,000 רוכשי כרטיסים להופעות של טיילור סוויפט נחשפו.
על פי Hackread, קבוצת ההאקרים ShinyHunters דרשה כופר בסך 8 מיליון דולר מחברת האם של Ticketmaster, Live Nation Entertainment, עבור החזרת המידע. בתחילה, ShinyHunters קיבלה הצעה "בהולה" של מיליון דולר, אך לאחר הערכת הנתונים, הם עדכנו את דרישותיהם לאחר שגילו שערכם גבוה בהרבה מהצפוי.
שאריות מהכופר כוללות 193 מיליון קודי כרטיסים בשווי של מעל 22.6 מיליארד דולר, כולל 440,000 פרטי רוכשי כרטיסים לסיבוב ההופעות הנוכחי של טיילור סוויפט ו-30 מיליון נוספים ל-65,000 אירועים אחרים.
"טכנולוגיית SafeTix של Ticketmaster מגנה על הכרטיסים על ידי רענון אוטומטי של ברקוד חדש וייחודי כל כמה שניות, כך שהוא לא יכול להיגנב או להיות מועתק," אמרו Ticketmaster בהצהרה ל-Mashable. "זו רק אחת מההגנות הרבות שאנו מיישמים כדי לשמור על הכרטיסים בטוחים ומאובטחים."
בהודעתם האחרונה, קבוצת ShinyHunters סיפקה פרטים נוספים על הפריצה, כולל מידע על 400 מיליון כרטיסי אשראי מוצפנים, 440 מיליון כתובות דוא"ל ייחודיות ו-680 מיליון פרטי הזמנות. ההאקרים טוענים שזו "הפריצה הגדולה ביותר שפורסמה אי פעם של מידע אישי מזהה (PII)."
Ticketmaster מתמודדת עם בעיות רבות לאחרונה. בשנה שעברה, החברה הייתה נתונה לשימוע בסנאט האמריקאי שחקר את חוסר התחרות בתעשיית המוזיקה החיה. בחודש מאי השנה, משרד המשפטים האמריקאי הגיש תביעה לפירוק חברת האם שלה, בטענה להפרת חוקי ההגבלים העסקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה