בעולם

אבל בעולם הקולנוע: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 90

ביל קובס, שהשאיר חותם בלתי נשכח בתעשיית הבידור והיה ידוע בזכות תפקידיו המגוונים במאות סרטים וסדרות טלוויזיה לאורך קריירה מפוארת של למעלה מחמישה עשורים, הלך לעולמו
מערכת ice | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
עולם הקולנוע והטלוויזיה נפרד מאחד מגיבוריו הוותיקים. ביל קובס, שחקן אמריקאי מוערך, הלך לעולמו בגיל 90 בביתו בקליפורניה. קובס, שהשאיר חותם בלתי נשכח בתעשיית הבידור, היה ידוע בזכות תפקידיו המגוונים במאות סרטים וסדרות טלוויזיה לאורך קריירה מפוארת של למעלה מחמישה עשורים.
סיפור חייו של קובס הוא סיפור אמריקאי קלאסי של הגשמה עצמית. נולד וגדל בקליבלנד, אוהיו, קובס שירת בחיל האוויר האמריקאי במשך שמונה שנים וניסה את מזלו במגוון עבודות, כולל ב-IBM ובמכירת כלי רכב. רק בשנות ה-30 לחייו החליט לעבור לניו יורק ולנסות את מזלו בעולם המשחק, צעד שהוביל אותו לקריירה מרשימה בהוליווד.

קובס הצליח לגלם מגוון רחב של תפקידים, מקומדיות קלילות ועד דרמות כבדות משקל. הוא זכור במיוחד מתפקידו ב"שומר הראש" לצד וויטני יוסטון, וכן מהופעותיו ב"לילה מוטרף במוזיאון", "ארץ אוז" ו"צבע הכסף". יכולתו להתאים את עצמו לז'אנרים שונים ולעבוד עם מגוון רחב של במאים ושחקנים הפכה אותו לאחד השחקנים המבוקשים והמוערכים בהוליווד.
מותו של קובס מסמן סוף עידן בהוליווד. הוא היה אחד השחקנים האחרונים ששרדו מדור של שחקני אופי מוכשרים שעיצבו את פני הקולנוע האמריקאי בשנות ה-70 וה-80. למרות שנאבק לאחרונה בדלקת ריאות, משפחתו מצאה נחמה בכך שמצא שלווה בסוף חייו. ירושתו האמנותית, המשתרעת על פני כמעט 200 יצירות, תמשיך להשפיע ולהשראה דורות של שחקנים וצופים כאחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה