בעולם

הצעד המפתיע של טראמפ: תומך בהסברה ישראלית?

בחשבון ברשת החברתית Truth Social פרסם הנשיא לשעבר כי הוא מעודד אנשים לצפות בסרט המתעד את הפשעים המיניים של חמאס. "אנחנו דורשים שכל החטופים ישוחררו באופן מידי כדי שהמלחמה תוכל להסתיים", כתב. את ההודעה חתם: "שלום דרך כוח!"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
הסרט שמתעד את הפשעים המיניים של חמאס זוכה לתמיכה בין-מפלגתית. טראמפ צייץ ברשת החברתית שלו "Truth Social" כי הוא ממליץ לאנשים לצפות בסרט "זעקות ואז שתיקה" (Screams Before Silence). עמית סוסנה, שורדת שבי החמאס שסיפרה על הפגיעה המינית שעברה ויוצרת הסרט התארחו לאחרונה בבית הלבן ונפגשו עם סגנית נשיא ארצות הברית. 
"קשה מאוד לצפות בו", תיאר טראמפ את הסרט, "אני מעודד אנשים לתמוך בסרט ולצפות בו אם זה אפשרי". טראמפ המשיך וכתב שהוא תומך בשחרור החטופים. "אנחנו דורשים שכל החטופים שנחטפו מישראל ב-7 באוקטובר ישוחררו באופן מידי, כולל שמונה אמריקנים ואזרחים מיותר מ-20 מדינות אחרות, כך שהמלחמה תוכל להסתיים". את הפרסום חתם עם הקריאה "שלום דרך כוח!" שכתב באותיות גדולות בלבד. 
 
את הסרט יזמה שריל סנדברג, שעמדה בעבר בראש חברת מטא הענקית, וביימה ענת סטלינסקי. הסרט זמין לצפייה ישירה דרך יוטיוב ו-וימאו (זה הקישור ששיתף הנשיא לשעבר) ושודר בישראל במגוון פלטפורמות. טראמפ התבטא בעבר בצורה מבלבלת בנוגע לישראל ולמלחמה המתמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה