בעולם

החטופה ששוחררה משבי החמאס נאמה בוושינגטון: "תהיו חזקים!"

עמית סוסנה, ששיתפה בעבר את עדותה בתקשורת, דיברה בעצרת מיוחדת ופנתה באופן ישיר אל חבריה שנותרו בעזה "אתם תחזרו מחושך לאור", אמרה. היא צפויה להגיע גם למפגש בבית הלבן באירוחה של סגנית נשיא ארצות הברית. לאירוע תגיע גם סמנכ"לית מטא לשעבר, האחראית על סרט דוקומנטרי מסקרן בנושא
מערכת ice | 
עמית סוסנה (צילום יוטיוב/ חדשות 13)
עמית סוסנה, ישראלית ששוחררה משבי החמאס, השתתפה בעצרת מיוחדת למען שחרור החטופים שהתקיימה בוושינגטון. במהלך העצרת נאמה סוסנה וחיזקה את הישראלים שעדיין נמצאים בשבי החמאס וקראה לשחרורם המהיר. "לחבריי שעדיין בשבי", קראה, "תהיו חזקים!" 
"כשאתה בשבי החמאס הרובה לכוון לראש שלך בכל רגע", סיפרה, "אני קוראת לחבריי בשבי, אתם תחזרו מחושך לאור", המשיכה. סוסנה התראיינה בעבר וסיפרה על הטראומה שעברה במהלך השבי. עדותה שותפה גם על ידי הכוכבת היהודית אמריקנית, ברברה סטרייסנד, שקראה לשחרור החטופים ולהתייחסות ולגינוי בינלאומי לאלימות המינית שעוברות החטופות בשבי החמאס. 
הלילה (שני) צפויה סוסנה להתארח בבית הלבן במפגש מיוחד שתקיים סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס. המפגש צפוי להתמקד בנושא האלימות המינית של מחבלי החמאס. במהלך המפגש תשתף סוסנה את סיפורה. עוד פורסם כי במפגש עתידה להשתתף גם שריל סנדברג, סמנכ"לית מטא לשעבר, שביימה את הסרט "זעקות ואז שתיקה" שמציג עדויות מפי שבויות ששוחררו וניצולות הטבח. במהלך המפגש יוקרן הסרט. מפגש זה מתקיים על רקע חילוצים של ארבעת החטופים הישראלים משבי החמאס במבצע צבאי וקריאות רבים לקידום עסקה מדינית לשחרורם של שאר החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה