רכילות עסקית

טראמפ מוכן לבחירות: המיליארדר המסתורי תרם לו 50 מיליון דולר

הבחירות בארצות הברית קרובות ונראה שהתמיכה בטראמפ רק הולכת וגוברת. לא רק שבסקרי דעת הקהל טראמפ מוביל כרגע בענק על ביידן, כעת טראמפ מקבל תמיכה מהמיליארדר המסתורי, שתרם לו 50 מיליון דולר
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
טימותי מלון, איש עסקים שהון משפחתו נאמד לאחרונה במעל 14 מיליארד דולר, אשר ירש את מרבית הונו משושלת הבנקאות של משפחתו, ידוע כתורם גדול למפלגה הרפובליקנית בארצות הברית. כעת, בזכות תרומת ענק שלו בגובה 50 מיליון דולר, טראמפ עקף את ביידן בגיוס תרומות לקמפיין הבחירות שלהם.
הדבר קורה על רקע פרסומים של בקרי דעת קהל רבים, שכמעט כולם מצביעים על רוב מוחץ לטובתו של דונלד טראמפ, גם במדינות אשר נחשבות כפרו כתומכות המפלגה הדמוקרטית. 
כזכור, טראמפ יצא בכמה הצהרות מעניינות שתפשו את תשומת לב אזרחי ארצות הברית ואולי גרמו לעלייה החדה בשיעור התמיכה בו בסקרים. טראמפ הצהיר כי בכוונתו לבצע כמה שינויים משמעותיים בשוק הקריפטו ואף לכרות את כל הביטקוין שנותר בארה"ב, כחלק ממלחמת הסחר שלא ארה"ב עם מספר מדינות, שבראשן סין.
בנוסף, טראמפ הצהיר כי בכוונתו לבצע קיצוץ מסים רחב, אם ייבחר שוב לכהן כנשיא ארצות הברית. הוא אמר כי בכוונתו לנסות ולבצע קיצוץ של עד 20 אחוזים במס שיעור החברות ולפעול ליצור משרות חדשות ולייצב את שוק העבודה במדינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה