בעולם

מגישת הטלוויזיה פוטרה: מי גלגלה עיניים על משפחות החטופים?

בריאנה ג'וי גריי, פרשנית פוליטית, פוטרה מה-"The Hill" לאחר שגלגלה עיניים על אחותה של החטופה רומי גונן במהלך ראיון: "יש דפוס ברור של דיכוי דיבור, במיוחד כשמדובר על ישראל או ביקורת על ישראל" 
מערכת ice | 
אולפני Sky news (צילום Sky news)
בריאנה ג'וי גריי, המגישה והפרשנית הפוליטית של ה-"The Hill", פוטרה, לאחר שגלגלה עיניים בזמן שראיינה את אחותה של רומי גונן, אשר נחטפה בידי החמאס ב-7 באוקטובר. "סוף-סוף זה קרה, The Hill פיטרו אותי. צייצה ג'וי גריי ב-x, טוויטר לשעבר והמשיכה: "יש דפוס ברור של דיכוי דיבור, במיוחד כשמדובר על ישראל או ביקורת על ישראל". 
"The Hill" אישר ל-"The Post" שג'וי גריי לא מועסקת יותר. עוד התייחסה לזה המגישה וכתבה בציוץ: "ברור, חלק ממאמץ מתואם. זה רק היה עניין של זמן". כאמור, במהלך ראיון, ירדן גונן אמרה שהיא מקווה שהיא מאמינה לנפגעות שאומרות שהן הותקפו מינית על ידי הטרוריסטים של החמאס, ג'וי גריי גלגלה עיניים בזלזול. "אני באמת מקווה שאת, ספציפית את, תאמיני לנשים כשהן אומרות שהן נפגעו מינית" אמרה גונן. המגישה המשיכה להתריס, פלטה אנחה, גלגלה את עינייה שוב ואמרה: "בסדר, תודה שהצטרפת, תישארו בסביבה".
מי שלא נשארה חייבת, היא ירדן גונן, שלא נתנה למגישה לזלזל בה: "ככה את מתייחסת לאנשים?", שאלה באומץ ירדן את המגישה בתוכנית. כזכור, ירדן גונן, אחותה של רומי, בת 23, שהתקשרה לאמה בזמן שהייתה במכונית שנמלטה מפסטיבל הנובה בשבת השחורה, נקלעה למארב רצחני על ידי החמושים של החמאס.
 
גאיה חליפה, שכבה גוססת מולה. עוד אמרה ירדן בתוכנית: "החטופים שחזרו סיפרו דברים מחרידים שחו". החטופים סיפרו לירדן שראו את רומי נגררת בשערה עם יד פצועה, בשלב מסוים ראו שהיא גם איבדה הכרה ונפלה לאחר שאחד המחבלים פגע בה עם נשקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה