טלוויזיה

הפקת "האח הגדול" נחשפת: "לא הסכימו להזכיר את החטופים"

העונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לדרכה ברשת 13, זאת על אף הקמפיין הגדול שיצא נגד הפקת התוכנית. כעת, ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן, חושפת את הפקת "האח הגדול": "כאב גדול מערוץ 13. נפגשנו איתם והם לא הסכימו לשים תמונות של החטופים בבית, להזכיר שהחטופים עדיין בעזה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
העונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לדרכה ברשת 13, זאת על אף הקמפיין הגדול שיצא נגד הפקת התוכנית, והמחאה שנפתחה על רקע החזרה לשגרה בזמן ש-125 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס מה-7 באוקטובר.
בתוך כך, ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן, שנחטפה בזמן שבילתה בפסטיבל הנובה, התראיינה היום (רביעי) אצל לוסי אהריש ברשת 13, שם יצאה בטענות קשות מאוד על הפקת התוכנית, במסגרתן היא טענה כי הפקת "האח הגדול" לא הסכימה להזכיר בתוכנית כי ישנם ישראלים רבים בשבי החמאס בזמן שהעונה נערכת.
גונן פתחה את דבריה ושיתפה את מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש: "אני חייבת לשתף אותך לוסי בכאב גדול מאוד מערוץ 13. תוכנית "האח הגדול" עלתה השבוע, אנחנו ידענו על זה מראש. מעבר לכאב בעובדה שמכניסים אנשים לתוך בית להיות מנותקי קשר, לריב על אוכל וסיגריות, לבכות שהם מתגעגעים הביתה בזמן שהם יושבים בג'קוזי שהם לא יודעים מה קורה בחוץ. אמרנו שאם אנחנו לא יכולים לנצח אותם, נחבור אליהם, אנחנו באים לדבר, באים לעשות שינוי, אנחנו באים לחבור יחד ולא בנפרד".
 
גונן המשיכה וחשפה: "ניסינו להיפגש עם ההפקה מספר פעמים, נפגשנו איתם והם לא הסכימו לשתף פעולה. הם לא הסכימו לשים תמונות של החטופים בבית, הם לא הסכימו להגיד את המספר ימים של המלחמה בכל בוקר, הם לא הסכימו להזכיר שהחטופים עדיין בעזה. הם הסכימו לשים כל בוקר שיר של חטוף אבל לא להזכיר שזה שיר של חטוף, אלא סתם שיר שיפתח להם את הבוקר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה