בעולם

מקרון תומך בביידן בארבע שפות: ''המלחמה בעזה חייבת להיפסק''

לאחר נאום ביידן, הביע נשיא צרפת עמנואל מקרון תמיכה בדבריו, והצטרף אף הוא לקריאתו להפסקת המלחמה בין ישראל וחמאס, ופרסם הודעה בארבע שפות: צרפתית, אנגלית, עברית, וערבית
דורון בלוך | 
עמנואל מקרון (צילום הדס פרוש פלאש90)
לאחר נאום נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, בו פרס את התוכנית אותה הציעה ישראל להסכם לסיום המלחמה, וכן קרא בנאומו לניצול ההזדמנות לסיום המלחמה הכולל השבת החטופים והפסקת אש, פרסם נשיא צרפת עמנואל מקרון בחשבון ה-x שלו, הודעה, שאותה באופן מיוחד פרסם בנפרד בארבע שפות שונות, צרפתית, אנגלית עברית וערבית.
מקרון כתב כי המלחמה בעזה חייבת להיפסק , וכי צרפת צרפת תומכת בצעה להסכם כולל של ארצות הברית. עוד מוסיף מקרון, כי ההסכם אותו הציע ארצות הברית כמקדם שלום אזורי וברית ביטחונית, הינו כשם שצרפת פועלת, יחד עם השותפות שלה באזור, למען שלום ובטחון באזור.
בהמשך דבריו מוסר הנשיא מקרון, כי צרפת תומכת בשחרור החטופים, וכן הגעה להפסקת אש בת קיימא, שתתקיים על מנת לפעול למען השלום, וכן על מנת לקדם את פתרון שתי המדינות.
בתגובה להודעת הנשיא מקרון, הגיב חבר הכנסת חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד מחשבון ה-x שלו, על הודעות של מקרון ברשת ה-x אותה פרסם בעברית: ''לא יקרה.''
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה