בעולם

אפשר לנשום: הנסיכה קייט תועדה מחייכת לצד בעלה הנסיך וויליאם

תיעוד שמרגיע את כל המעריצים: הנסיכה קייט מידלטון נצפתה לצד בעלה מסתובבת עם שקיות שופינג כשהיא נראית מחויכת ובריאה
מערכת ice |  2
קייט מידלטון (צילום shutterstock)
הנסיכה קייט מידלטון נצפתה אמש (שני), לראשונה מאז ניתוח מסתורי שעברה לאחרונה. בתיעוד מידלטון נראית מחייכת צועדת לצד בעלה יורש העצר וויליאם בווינדזור. הנסיכה נראית בריאה, עליזה וניהלה שיחה עם בעלה, מה שהרגיע הרבה מעריצים ועוקבים שתהו לשלומה בשבוע האחרון.
בסרטון הקצר שאתר TMZ פרסמו, קייט ובעלה ביקרו בבית עסק במרחק של כקילומטר מביתם. העוקבים הגיבו כי הנסיכה נראית "מאושרת, נינוחה ובריאה" כשהיא טיילה ברחוב מחויכת ומחזיקה שקיות בידה. מידלטון נצפתה בלבוש אלגנטי ואתלטי שחור עם גימור ורוד, כשההליכה של הנסיכה נראית חזקה ויציבה, מה שמסמן שהניתוח שעברה באיזור הבטן לכאורה, עבר בהצלחה. 
הזוג שנצפה על ידי עוברי אורח שהגיבו: "הם הלכו בקצב מהיר יחסית, זה היה נראה שקייט על פניו בסדר. למען האמת, זה נראה כאילו שום דבר לא היה לא בסדר איתה מלכתחילה. למרות שאנחנו יודעים שהיא הייתה בבית החולים במשך זמן מה בגלל הליך רציני שהוציא אותה מהעבודה". 
 מהארמון נמסר על מצבה הבריאותי של קייט כי: "קייט נכנסה לניתוח בטן מתוכנן ב-17 בינואר, אם כי אנחנו נמנעים מלפרט את סיבת הניתוח". עוד מסרו: "הניתוח הצליח וצפוי שהיא תישאר בבית חולים ל-14 ימים לפני שתחזור הביתה להמשך החלמתה". למרות שהסיבה לניתוח לא ידועה, אישרו שהמצב אינו סרטני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחייכת??? הכל זיוף! היא חולה!! יש לה סרטן!! (ל"ת)
    איה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גם אנשים עם סרטן מחייכים. (ל"ת)
    דפנה 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור