בעולם

"ביידן מונע מישראל לנצח, הוא החל את תהליך נטישתה"

נשיא ארצות הברית המכהן, ג'ו ביידן, חוטף אש מיריבו הפוליטי וטוען כי ביידן מונע מישראל מלנצח במלחמה ופוגע במאמציה. בנוסף הוא טוען כי ביידן "החל את תהליך נטישת ישראל, אני באמת מאמין בזה"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו וג'ו ביידן (צילום פלאש / מרים אלסטר)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נשא את אחד הנאומים התומכים ביותר בישראל מאז שהוקמה מדינתנו הקטנה ורוויית הצרות, ימים ספורים לאחר המתקפה האכזרית של חמאס בבוקר ה-7 באוקטובר. אך מאז עברו הרבה מים בנהר ותמיכתו של ביידן הפכה בתקופה האחרונה לאיבה לנתניהו ושליחת מסרים לישראל בדבר סיום הלחימה בהקדם, תוך ביקורת קשה על הלחימה של צה"ל בעזה.
מי שקופץ על כל משפט של ביידן ומציג אותו לראווה כהשתלחות בו הוא כמובן יריבו הפוליטי בבחירות הקרובות ומי שיתמודד מולו לנשיאות, דונלד טראמפ. טראמפ קיים ריאיון לרשת פוקס ניוז ובו השתלח בביידן ללא הפסקה בהקשר של ישראל.
בריאיון אמר טראמפ כי הנשיא המכהן ביידן "החל בתהליך נטישתה של ישראל", בכל הקשור למלחמה בעזה. קולות דומים נשמעים גם בישראל, בעקבות הצהרותיו האחרונות של ביידן, שחלקן היו חריפות מאד והצביעו על מתיחות בינו לנתניהו וחילוקי דעות קשים ביניהם לגבי המלחמה.

טראמפ עוד אמר במספר הזדמנויות לאחרונה, מאז הודיע על ריצתו בפעם השנייה לנשיאות, כי מדיניותו של ביידן מתנגשת עם מטרות המלחמה של ישראל והוא מנסה לסיים אותה ובכך הוא פוגע במאמצי המלחמה הישראליים ומונע מישראל לנצח במלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה