בעולם

מותו המסתורי של נבלני: סתירות, העלמת גופה וסימני שאלה

שאלות רבות צצות סביב מותו המסתורי והמחשיד של אלכסיי נבלני, מנהיג האופוזיציה ברוסיה, אשר מת בכלא בגיל 47. מהודעה רשמית שנויה במחלקות על מותו עם שעה לא הגיונית, לניתוק מצלמות ועד להעלמת הגופה

מערכת ice | 
כלא (צילום unsplash)
חודש לפני בחירות לנשיאות רוסיה, בשעה 14:17 נקבע מותו של נבלני בבית הסוהר בו היה כלוא. מה שמעלה ספק בידיעה, היא מהירות הוצאת ההודעה הרשמית מטעמם, כשתי דקות לאחר שהתגלה להם על המוות.
עוד פרט שמעלה שאלות, הוא דיווח על הימצאו, כשעל פי ערוצי טלגרם עצמאיים, נבלני חש ברבע בשעה 13:00 במהלך טיול, כשהוכח שבשעה זו, מתקיימת שעת ארוחת צהרים באגף. ואף הוכח כי בעמוד הפייסבוק, נבלני תיעד בעצמו כשכתב בינואר ששעת הטיול מתחיל ב06:30 לפנות בוקר.
 
עוד נחשף מעמוד הטלגרם גולאגו.נט, החושף פשעים במערכת הענישה הרוסית, כי יומיים לפני המקרה הטרגי נותקו כמה ממצלמות האגף. מהערוץ נרמז שלפני מותו של נבלני ביקרו אצלו אנשי השב''כ הרוסי, שדאגו לטפל במצלמות לפני ביקורם.
בנוסף לכל הערפל עולה השאלה החשובה מכל, האם העלימו את גופתו, והיכן היא. בחדר המתים טענו כי מסרו את הגופה למכון לרפואה משפטית, ואילו במכון טוענים שלא נמסרה לידיהם שום גופה.
כתוצאה מאי הבהירות בנושא משפחתו של נבלני דורשת לקבל את גופתו לידה בהקדם האפשרי מחשש להעלמת ראיות. מדבורתו של נבלני, קירה יארמיש נמסר שהצוות הספיק לסיים את החקירה בטענה ש"לא נמצא שום דבר פלילי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה