רכילות עסקית

איילת זורר הגיעה לביקור מולדת והתעקשה להתארח במקום הזה

איילת זורר הגיעה ארצה לביקור מולדת והתעקשה לבקר בכפר נהר הירדן. הפעם הצטרף לביקור הקבוע של זורר גם בנה ליעד. זורר מסרה: "בכל ביקור שלי בישראל יש מספר תחנות שלא חשוב מה אורך הביקור אני חייבת להגיע אליהן, אחת מהן, היא כפר נהר הירדן"
מערכת ice |  3
איילת זורר (צילום: אסף לב) (צילום אסף לב)
בימים אלו איילת זורר נמצאת בארץ בביקור מולדת, ואחד המקומות אליהם היא התעקשה להגיע זה כפר נהר הירדן, שאותו הקים השחקן חיים טופול ז"ל. הכפר נמצא בגבעת אבני ומציע נופשים חווייתיים לילדים שחולים במחלות כרוניות ומסכנות חיים – ללא עלות ובליווי רפואי צמוד.
זורר היא שגרירה של הכפר וחברת הוועד המנהל. בביקורה הנוכחי היא פגשה את הילדים שנופשים בכפר ואת חברי ההנהלה. אורח נוסף שהצטרף לביקור החשוב ובפעם הראשונה הוא בנה של זורר, ליעד.
איילת זורר מסרה במהלך הביקור: "בכל ביקור שלי בישראל יש מספר תחנות שלא חשוב מה אורך הביקור אני חייבת להגיע אליהן, אחת מהן, היא כפר נהר הירדן. העשייה החשובה הנעשית כאן בכפר היא הגשמת חזונו של חיים טופול ז"ל שהיה ממקימי הכפר והלך לעולמו בשנה האחרונה. שמחתי שיכולתי לחשוף את ליעד לעשייה החשובה והמרגשת ולהיפגש עם הצוות המקצועי ומעורר ההשראה כאן".
בקרוב זורר תופיע לצד עמוס תמם בסדרה חדשה של קשת 12, ובה תגלם רופאה שמגלה שהיא חולה בסרטן. היא תיאלץ לטפל במועמד צעיר לראשות הממשלה, בגילומו של תמם.

איילת זורר ובנה ליעד. באדיבות כפר נהר הירדן
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בקרוב הכפר יבוטל...
    ק. פריש 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי שמוקריץ' לא יסכים שילדי כל הדתות יהיו ביחד, ר"ל.
    סגור
  • 2.
    מעשה נהדר (ל"ת)
    מרים 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איילת זורר
    רותי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהממת
    סגור