רכילות עסקית

בנק מזרחי טפחות תורם 100,000 שקל: מי ייהנו מהמענק?

בנק מזרחי טפחות העניק חסות בגובה של 100 אלף שקל לקייטנת הקיץ של עמותת 'שלוה', בנוסף, בשבוע האחרון נבחרה עמותת 'שלוה' יחד עם 20 עמותות נוספות במיזם 'הצבעת השפעת', בו עובדי בנק מזרחי טפחות בחרו עמותות להן הם רוצים שתינתן תרומת הבנק

מערכת ice |  2
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
השבוע התקיים טקס פתיחת קייטנת הקיץ של עמותת שלוה, בנוכחות נציגות יחידת קשרי קהילה של בנק מזרחי-טפחות ובכירי עמותת 'שלוה'. בנק מזרחי טפחות ועובדי הבנק מאמצים את ילדי שלוה ומקיימים עימם פעילויות שונות לאורך כל השנה, למעלה מ-10 שנים ברציפות. השנה, העניק מזרחי טפחות את החסות המרכזית בסכום של 100 אלף שקלים לקייטנת הקיץ של העמותה.
בנוסף לכף, במהלך השבוע האחרון נבחרה עמותת 'שלוה' יחד עם 20 עמותות נוספות במיזם 'הצבעת השפעת', בו עובדי בנק מזרחי טפחות בחרו עמותות להן הם רוצים שתינתן תרומת הבנק.

הקייטנה של שלוה מאפשרת מדי קיץ, חוויה בת שמונה שבועות ליותר מ-300 ילדים עם מוגבלות בגילאי 6-21. קייטנת הקיץ מעניקה אפשרויות מגוונות לקייטנת יום במרכז הלאומי של שלוה בירושלים, ולמחנה קיץ של 6 ימים בצפון הארץ הכולל שינה, ומקדם את הערכים הבסיסיים של שלוה, של שילוב ושילוב הפוך. כל חניך שלוה מצוות לאיש צוות שילווה אותו במהלך כל השבוע, ויחד הם מחולקים לקבוצות קטנות על פי גיל ורמת תפקוד, כך שכל ילד מקבל תשומת לב אישית רבה. מחנה הקיץ של שלוה כולל שינה מחוץ לבית, עובדה אשר מעניקה להורים הפוגה וזמן חשוב לצבירת כוחות.
ארגון שלוה מעניק תעודת הוקרה לבנק מזרחי טפחות (צילום: חנה כהן)
פנינה שפרינגר, מנהלת קשרי קהילה בבנק מזרחי טפחות ציינה : "כארגון עסקי הפועל בקהילה, הבנק רואה עצמו מחוייב למעורבות חברתית והשקעה בה. האסטרטגיה החברתית שלנו שמה דגש על ערך האנושיות ולאורו אנו פועלים למימוש המעורבות הקהילתית לקהלים שונים, ביניהם גם ילדים ובוגרים עם מוגבלות. אנו רואים חשיבות רבה בקבלת האחר בחברה ואנו גאים על השותפות ארוכת השנים עם עמותת 'שלוה'."
קלמן סמואלס, נשיא ומייסד שלווה: "אנו מודים לבנק מזרחי-טפחות על תרומתו הנדיבה ועל כך שהולך איתנו יד ביד כבר שנים ומאפשר לנו לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו- לדאוג לילדים עם מוגבלויות ומשפחותיהם. קיום המחנה מאפשר לילדים להרגיש כמו כולם בקיץ, עם קייטנה חווייתית וכיפית, ולמשפחה לצבור כוחות ולקבל הפוגה קלה להמשך החופש וכמובן לשנת הלימודים הבאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עמלות ...ריביות
    גידי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשבתי שהבנקים לא מרוויחים על כל ההתייקרויות במשכנתאות
    סגור
  • 1.
    למה 100000
    אלירן 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקנתם כבר לכל ישראל מליארדים מה זה מאה אלף אתם צריכים להחזיר מליארדים לאזרחים עשקתם להם את הצורה
    סגור