רכילות עסקית

עמוס לוזון יוצא לדרך חדשה? זו הבשורה הטובה שקיבל

ליה לוזון, בתו של איש עסקים שעובדת בחברה של אביה, תעמוד בקרוב מתחת לחופה לאחר שהתארסה לבן זוגה, אחרי מספר שנות זוגיות. מדובר בבן זוג אלמוני, אבל בקרוב הוא יהיה חלק מאחת המשפחות המסוקרות בישראל
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום אור גפן)

אחרי שהסתבך בסרטון סקס שהופץ לפני קצת יותר משבוע ברשתות החברתיות וגרם לסערת ענק. כאשר הפצצה הוטלה על ידי העיתונאי העצמאי דניאל עמרם והביאה את לוזון להגיש תלונה במשטרה ואחרי הירי על בית גרושתו של לוזון בעיר פתח תקווה, על ידי אלמונים, כעת מגיעה בשורה טובה לפתחו של עמוס לוזון.

על פי וואלה סלבס, ליה לוזון, בתו של איש עסקים שעובדת בחברה של אביה, תעמוד בקרוב מתחת לחופה לאחר שהתארסה לבן זוגה, אחרי מספר שנות זוגיות. מדובר בבן זוג אלמוני, אבל בקרוב הוא יהיה חלק מאחת המשפחות המסוקרות בישראל.
 


בינתיים המשטרה עובדת לגבי לוזון בשתי חזיתות. הראשונה למצוא את מפיץ הסרטון המיני שלו וכן את היורה על בית גרושתו, כאשר בחודש יולי 2018, גם כן נורו יריות לעבר מכוניתה של גרושתו, שעמדה ברחובות זרובבל ובן צבי בפתח תקוה, האישה ושתי בנותיה לנו בבית בזמן האירוע ובזכות כך לא נפגעו. גם היום זמן רב אחרי הירי, המשטרה לא הצליחה לאתר את היורה.

כזכור, בנוגע לקלטת הסקס, לוזון החליט להגיש תלונה במשטרה נגד מפיץ הסרטון. גורמים בסביבתו של לוזון אמרו ל-ynet את הגשת את התלונה והוסיפו: ״התלונה הוגשה בגלל סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות, בשל סרטון שצולם בסתר. ניסו לסחוט אותו בכסף בתמורה לאי הפצת הסרטון ודרשו כספים״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה