רכילות עסקית

אייל הנדל"ן הישראלי חגג: גם פנינה רוזנבלום הגיעה לפרגן

עולם הבידור ועולם העסקים התערבבו לערב אחד במלון נורמן בתל אביב להגיד מברוק לסיום צילומי סרט דרמה אקשן ישראלי אמריקאי בשם "אסקובנק". מי שעומד פיננסית מאחורי ההפקה הוא אייל הנדל"ן הישראלי המתגורר במיאמי, חיים יחזקאל, מה שמשך לא מעט אנשי עסקים לבוא לפרגן
מערכת ice | 
סיום צילומי הסרט אסקובנק (צילום מרק מזין)
עולם הבידור ועולם העסקים התערבבו לערב אחד במלון נורמן בתל אביב להגיד מברוק לסיום צילומי סרט דרמה אקשן ישראלי אמריקאי בשם "אסקובנק" (וכן, פאבלו אסקובר קשור לעלילה).
מי שעומד פיננסית מאחורי ההפקה הוא אייל הנדל"ן הישראלי המתגורר במיאמי, חיים יחזקאל, מה שמשך לא מעט אנשי עסקים לבוא לפרגן ביניהם פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ, מוטל'ה שפיגלר, אוהד חמו, סילבן שלום, ששי גז ועוד רבים מעולם התעשייה והבידור. 
מקרב הצוות והשחקנים התייצבו: המפיק והיוצר ירון נתיב, המתגורר גם הוא במיאמי, דנה פרידר, אנחל בונני, אור בן מלך, ג'ורג' אסקנדר, גיא אדלר, הבמאית אורית ליבה שבעלה, זוהר ליבה, כוכב הסרט, לא הגיע בשל התחייבויות קודמות.
כזכור, רק בגיל 67 אשת העסקים הצבעונית פנינה רוזנבלום, שהגיעה לפרגן ליחזקאל על הסרט, הפכה בפעם הראשונה לסבתא לתאומים, שהביאה לעולם בתה חן חיים. אבל ממש רגע לפני גיל 70, רוזנבלום התבשרה כי בקרוב שוב תעמוד מתחת לחופה.
רוזנבלום, אחת מנשות הקוסמטיקה המובילות בישראל, קיבלה הודעה משמחת שבנה מתחתן. גל חיים יצעד בעוד כמה חודשים עם אמו עד חופה, וישים טבעת על אצבעה של זוגתו אופק סרור, שעוסקת בייעוץ זוגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה