רכילות עסקית

אביבית בר זוהר בדרך לקאמבק מפתיע עם האקס?

אחרי שכבר התארסו, אביבית בר זוהר וקווין צרפתי החליטו לבטח את החתונה כחמישה חודשים אחרי הצעת הנישואין היוקרתית. כעת, צרפתי ובר זוהר הפתיעו כשהגיעו יחד לחתונת אחותה של אביבית, לימור. בדרך לקאמבק מהיר?
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אור גפן)
אביבית בר זוהר, כוכבת הריאליטי והמשפיענית, עשתה הפתעה ענקית אמש (רביעי) אחרי שהגיעה לחתונה של אחותה לימור מלווה בארוסה לשעבר ובאקס המיתולוגי, קווין צרפתי, שהגיע לאירוע המשמעותי אולי ביותר בחייה של בר זוהר והוזמן על אף הפרידה. כך על פי דיווח ב-TMI. 
כזכור, רק לפני שבועיים נודע כי כחמישה חודשים לאחר שבר זוהר קיבלה הצעת נישואין נוצצת במיוחד מצרפתי בפריז, במסגרתה הגיע צרפתי דוהר על סוס לבן, בר זוהר וצרפתי החליטו לבטל את החתונה, עוד לפני שבכלל נקבע תאריך.
השניים למעשה הודיעו על כך רשמית, זאת לאחר שמערכת היחסים ביניהם התערערה והשניים חזרו בהם מהצעד המשמעותי ביותר שהחליטו עליו בחייהם. רק לאחרונה דווח כי מקורבים של השניים טענו כי קיימת כעת לזוג בעיה נוספת, שכן מסמכי הגירושין שלו עדיין לא נחתמו וצרפתי עוד טרם קיבל את הגט מאשתו לשעבר.
בינתיים, נודע כי הזוג הפרוד שכר בחודש שעבר עורכי דין שינסו להביא סוג לסאגה המשפטית הכואבת שמעכבת את היום השמח של השניים. כעת, אולי עוד יש סיכוי לקאמבק' אחרי שצרפתי כאמור הגיע עם בר זוהר לחתונת אחותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה