רכילות עסקית

חגיגה כפולה: דודו אהרון חוגג יומולדת לילדה ועסק חדש לאישה

דודו אהרון ונטלי לוי ערכו מסיבת ענק לכבוד יום הולדת 4 לבתם רנה, וניצלו את החגיגה כדי להשיק את העסק החדש של נטלי: "ART PARTY" יצירות לאירועים
מערכת ice | 
הסוכה של דודו אהרון (צילום אינסטגרם)
יש הורים שחוגגים יום הולדת 4 לילדתם במסיבה צנועה בבית, ויש את דודו אהרון ונטלי לוי, שערכו מסיבת ענק לרנה בסגנון האלפיון העליון. הזוג ניצל את האירוע כדי להשיק במקביל גם את העסק החדש של נטלי - "ART PARTY" - יצירות לאירועים.
הקונספט של המסיבה שערכו כוכבי "המטבח המנצח" היה "הספארי של רנה", והלוקיישן הפך למיני-ספארי עם שלל פעילויות ואין-ספור בובות של חיות.

בין האורחים המפורסמים היו כוכבת הילדים מיכל הקטנה, אורטל עמר עם הילד המפורסם תו פרינס, שני כספי, אלינור קופלר, וכמובן סבתא ציפורה הידועה, אמו של דודו. על הפעלת הילדים היה מופקד כוכב הילדים רוי בוי.
דודו אהרון ונטלי לוי השתתפו בעונה האחרונה של "המטבח המנצח VIP" והפתיעו כשהגיעו עד לגמר בו נוצחו על ידי אלישע בנאי ואמו אורלי זילברשץ. כשנתיים לאחר לידת הבת הבכורה, פורסם כי השניים חוו משבר בזוגיות שהסתיים בשלום, ובתחילת השנה שעברה נולדה בתם השנייה של הזוג, תמר אהרון. בני הזוג מתגוררים בהרצליה.
כזכור, ב-2013 טרם הכיר את נטלי, השתתף דודו אהרון בעונה השנייה של התוכנית "הרווק", שבה חיפש את בחירת ליבו מתוך 15 נשים המתחרות על ליבו, ולבסוף בחר בנטע דנינו. השניים יצאו מספר חודשים ואז נפרדו. מלבד דודו כיכבה בתוכנית אמו ציפורה, שמאוחר יותר התנגדה נחרצות לקשר שלו עם בת זוג נוספת עמה התגורר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה