רכילות עסקית

נשיא WIX ישתתף בהפגנה נגד הממשלה: "מוטרד ממש"

ניר זוהר מ-WIX טוען שהוא לא מעוניין להפיל את הממשלה אך מגיע להפגין כדי לקדם שיח בין הצדדים, על מנת להגיע להסכמה על רפורמה משפטית מתונה. "פחד אמיתי ממהלך שישאיר את הממשלה בישראל ללא כל בקרה"
מערכת ice |  1
ניר זוהר (צילום יח"צ)
במוצאי שבת הקרובה יתקיימו שתי הפגנות בשני מוקדים בתל אביב, נגד ממשלת נתניהו והרפורמות המתוכננות במערכת המשפט. מי שיהיה באחת מהם, ברחוב קפלן, הוא נשיא חברת ההייטק הבינלאומית WIX. 
"אני לא הולך כבכיר בהייטק." כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "אמנם בוויקס אני בעל החלטה ויכולת השפעה יתרה, אבל כאזרח הקול שלי שווה בדיוק כמו כל אחד ואחת - קול אחד בודד."
זוהר הדגיש כי הוא לא הולך לקרוא להפלת הממשלה, אלא כי הוא מעוניין לשנות את החלטותיה. "זו הממשלה שלי כאזרח ישראלי...אני הולך כי אני מוטרד ממש. זהו לא חשש ערטילאי משינוי, אלא פחד אמיתי ממהלך שישאיר את הממשלה בישראל ללא כל בקרה וביקורת במהלכים עתידיים."

נשיא וויקס פירט מה לדעתו מסוכן ברופמות המשפטיות. "במידה והרפורמה המוצעת תצא לדרך...ייפתח הפתח לשינויים בזכויות אדם ואזרח, להחלטה מי יכול לבחור ומי יכול להיבחר. אני לא יודע האם מישהו ממפלגות הקואליציה הנוכחית יינצל זאת לרעה, אני מאמין ומקווה שלא, אבל אין לדעת ואין לדעת מה יעשו פוליטיקאים עתידיים; ציניים יותר, אופורטוניסטיים יותר, דמוקרטיים פחות."
זוהר קרא לקואליציה להתפשר על הרפורמה, וכן לאופוזיציה להיות קשובה לשינויים נצרכים במערכת המשפט. "ציבור גדול בחר בממשלה שחרטה על דגלה שינוי מהותי במערכת היחסים בין הרשויות. אני מייחל גם לקול חיובי שיקרא לתיקונים של הסעיפים בהם הרפורמה נוגעת בצורה מאוזנת. לדעתי, על ראשי האופוזיציה לצאת בפומבי עם הצעה משלהם לכל סעיף וסעיף ולנסות לפחות לשאת ולתת על שינוי מוסכם ורחב - כזה שהולם חוקי יסוד במדינת ישראל."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא הולך כאזרח פשוט ומפרסם מי הוא...
    אילוש 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ועוד כמה מליון הלכנו לקלפי לפני זמן לא רב ומעוניינים ברפורמה מחוייבת המציאות הזו.
    סגור