רכילות עסקית

עומר אדם עוזב את ישראל: האם הוא צפוי לחזור?

הזמר יחד עם זוגתו יעל שלביה המריא לתקופה בלתי מוגבלת לדובאי, שם הוא אמר לעסוק בעסקיו האישיים, בסביבתו כבר הבהירו כי הקריירה המוזיקלית שלו לא תיעצר

מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
כחודש אחרי שדווח כי עומר אדם, הזמר הפך לאחד השמות החמים במוזיקה הישראלית מאז שנאלץ לפרוש מכוכב נולד לאחר השתתפות שלא לפי חוקי הפורמט, מעוניין להקפיא את הקריירה המוזיקלית שלו, ולא ידוע לאיזה פרק זמן, ולעבור להשקיע בדובאי, אמש (שני) הוא המריא ליעד החדש שלו.
מטעמו נמסר לא פעם כי בשנת 2023 הוא ימשיך לעשות מוזיקה ולהופיע גם בישראל, אך לצד העשייה בארץ אדם ישלב מספר לא מבוטל של פרויקטים שנסגרו בחו"ל מבעוד מועד במספר מדינות, כולל סיבובי הופעות ועוד.

כאמור, אמש צולמו תמונות ראשונות של עומר אדם וזוגתו הדוגמנית יעל שלביה רגע לפני שהם עולים על המטוס ועוזבים לדובאי. השניים הגיעו לשדה התעופה בן גוריון והמריאו לתקופה בלתי מוגבלת. כצפוי, צלמים רבים חיכו להם בשדה התעופה ותיעדו את השניים.
 
כזכור לפני כחצי שנה, חברת P.A.I בבעלותם של יניב ועומר אדם, קבוצת אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית הודיעו על שיתוף פעולה עסקי נוסף בשווי של מאות מיליוני שקלים. נזכיר כי לפני שנה, קנו שלושת הגופים קרקע בעפולה בסכום המוערך ב-80 מיליון שקל, בה הם מכוונים להשקיע בחוות שרתים תת קרקעית בסכום המוערך במאות מיליוני שקלים. כעת הם מתכוננים להקמת חווה נוספת בסכום גדול יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיישאר שם
    אני 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריכים נפולת של נמושות בארץ
    סגור