רכילות עסקית

הנשים הדרוזיות בדרך להייטק? הפגישה המסקרנת נחשפת

בשבוע שעבר סגרו מעגל שניים ממדליקי המשואות בטקס העצמאות ה-70 בהר הרצל, וזאת לצורך שיתוף פעולה מעניין בין העולמות השונים שלהם
מערכת ice |  1
רחלי גנות ושיח מוופאק טריף (צילום אורן בסון)
ביום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל עמדו זו לצד זה רחלי גנות, מייסדת ומנכ"לית קבוצת Ready, המעסיקה נשים מן המגזר החרדי וכן נשים וגברים ממגזרים נוספים בתחום פיתוח חומרה ותוכנה, והשיח' מוואפק טריף, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל. 
בשבוע שעבר סגרו השניים מעגל כאשר הגיעה גנות יחד עם הנהלת Ready וצוות של נשים דרוזיות, המועסקות בחברה, לביקור בבית השיח בישוב ג'וליס בצפון. לאחר סיור בישוב, אשר כלל סיור בגני אלמונה וביקור בקבר השיח' אמין טריף, הגיעו נשות Ready למפגש בבית השיח' מוואפק טריף בו שמעו על האוכלוסייה הדרוזית, אורח חייהם, שינויים בחברה הדרוזית, הקשר ההדוק ארוך השנים של הדרוזים עם ישראל ועל יוזמות של השיח' לשילוב נשים דרוזיות בענף ההיי טק. 
גנות, המעסיקה כיום צוות של נשים דרוזיות בתפקידי פיתוח חומרה במספר חברות בצפון הארץ, שיבחה את איכות העבודה של העובדות ואמרה כי תפעל לשילוב עוד נשים מן המגזר ב- Ready Group. בתום הסיור הלבבי החליפו גנות וטריף מתנות וסיכמו לפעול לקידום תעסוקת עובדים דרוזים בענף ההיי טק. 
קבוצת Ready (לשעבר Rachip) מתמחה ב-R&D 360 ומעניקה מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה, תוך מתן מענה מותאם לקוח בשוק ההיי־טק המקומי והבינלאומי באמצעות מיטב מומחי החברה. הקבוצה מתמחה בפיתוחים מורכבים בתחומי השבבים (מהגדרה ועד למוצר), מערכות משובצות, אינטרנט ומובייל, אפליקציות ומערכות ארגוניות, בדיקות ואוטומציה בכל תחומי התעשיות. בשנים האחרונות Ready רכשה ומיזגה אליה ארבע חברות תוכנה.
הקבוצה נוסדה ב-2007 על ידי רחלי גנות ומעסיקה כ-200 עובדים בפריסה ארצית ובעבודה היברידית. מרכז הפיתוח נמצא בבני ברק והחברה משלבת אג'נדה חברתית של קידום והעסקת נשים חרדיות. גנות נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל כאות הוקרה והערכה על תרומתה לשילוב נשים חרדיות בתעשיית ההיי-טק. מצוינות היא תפיסת עולם וחלק בלתי נפרד מה-DNA של Ready, המובילה את הקבוצה למכלול ערכים וצמיחה תמידית. החברה נבחרה על ידי גלובס לאחת החברות הצומחות לשנת 2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצה להציע אדם ניצול שואה להדלקת משואה ביום העצמאות
    דבורה זליכוב 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להמליץ על אדם מיוחד בן 88, שורד שואה, שעושה הרבה מאד להפיץ את סיפורי השואה ובכלל, לפרסם בתחום הספורט את מדינת ישראל. אדם מרתק.
    סגור