רכילות עסקית

גרושתו של אייל גולן חשפה: מדוע נעדרה מיום ההולדת?

אלין גולן חגגה יום הולדת 16 נוצץ במיוחד והגרושה של הזמר, דניאל גרינברג, לא הייתה שם: "פחות התאימה לי האווירה, אלין ואני נחגוג בדרך שלנו"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
דניאל גרינברג, גרושתו השנייה של אייל גולן הסבירה היום (חמישי) מדוע לא הגיע ליום ההולדת הנוצץ וה-16 של אלין גולן, בתו של הזמר של אילנית לוי. בסשן של שאלות בסטורי שלה, היא השיבה לעוקב שכתב 'חפירה על היום הולדת של אלין בעוד 1,2,3 חחחחח".

גרינברג כתבה על כך: "חח ואי ממש, וואלה אלין ואני נחגוג לה כבר בדרך שלנו... פחות התאימה לי האווירה והיא מספיק חכמה ובוגרת כדי להבין", השאלה שנשאלה היא האם בכל זאת יש לכבד את הבחירה של גרינברג או שמדובר במעשה לא ראוי.
בכל מקרה, חבריה הטובים של אלין כמו גם בני המשפחה המורחבת התייצבו לחגוג לה את היום המאושר ובראשם האמא אילנית לוי ובן זוגה אלירז שכיכבו על רחבת הריקודים. האח ליאם גולן, והאבא אייל גולן, אליו הצטרפו משה פרץ ושורה של חברים קרובים.
אחד מרגעי השיא של הערב הגיע כאשר האב הנרגש, אייל גולן, בירך את אלין ועל הדרך גם שעשע את הקהל כשחיקה את הכלה המפורסמת, מורן בן אסולין, כשקרא כמוה בחתונה שבלבלה את עומר אדם: "איזה יפה את", בלי להמשיך לחלק השני של המשפט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה